Időpont: 2023. április 19. (szerda)
17:00 (1,5 órás előadás)
Helyszín: élő előadás Zoomon
Az adatkezelés célja a hírlevélre való feliratkozás
Az internet rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy eljuss a célközönségedhez, és fogadni mernék, hogy Te a felét sem használod ki ezeknek.
Milyen felületek vannak? Kinek mire érdemes összpontosítania, miből mit lehet kihozni?
Ha marketingesként dolgozol, igazi kihívást jelent, hogy lépést tarts az összes felülettel és trenddel a digitális világban.
Ha cégvezető vagy, nem is várható el tőled, hogy képben legyél mindennel.
Felületek jelennek meg és tűnnek el, vagy alakulnak át egyik pillanatról a másikra.
Mibe érdemes fektetnünk, mik a zsákutcák, mi az, ami elavult, mi az, ami most van feltörekvőben? Egyes felületeket a folyamataink mely pontjára érdemes beépíteni?
Hogyan rakjunk össze rendszereket, egy online marketing gépezetet, és az egyes fogaskerekeknek, hol van a helyük?
Beszéljünk a Pinterestről, a LinkedInről vagy a Facebook Reelsekről, azokról a dolgokról, amelyeket még kevesen használnak, de óriási potenciált rejtenek.
Ha szeretnél képbe kerülni azzal, hogy itt és most mit lehet kihozni a digitális marketingből;
Ha szeretnél olyan felületekről is tanulni, amelyekben nem mozogsz még otthonosan;
Ha szeretnél képben lenni a legfrissebb, legműködőbb megoldásokkal kapcsolatban;
Akkor ezen az előadáson van a helyed!
Cégek marketingeseit, akik szeretnék frissen tartani a tudásukat.
Social media managereket, akik brandek közösségimédia-kommunikációját kezelik.
Online marketing managereket, akik cégek online megjelenését kezelik.
Marketingügynökségek vezetőit.
Olyan cégvezetőket, akik rajonganak a marketingért, és szeretnék frissen tartani a tudásukat.
Olyan cégvezetőket, akik még nem tudják kiszervezni a marketingjüket profi ügynökséghez, ezért muszáj átlátniuk a lehetőségeket.
Én nagyon kíváncsi alkat vagyok. Ha egy étterembe megyek, biztosan olyan dolgot rendelek az étlapról, amit még sosem kóstoltam.
Ez igaz rám akkor is, amikor a marketingben dolgozom. Imádok azokkal az eszközökkel kísérletezgetni, amelyeket még senki vagy csak kevesen használnak. Például már 6 évvel ezelőtt felépítettem egy sikeres, több százezres megtekintettségű Pinterest-fiókot, míg a magyar marketinges közösség még csak most ébredezik a Pinteresttel kapcsolatban.
Az elmúlt 12 évben az internet rengeteg változáson ment keresztül. Stratégiák tűntek el vagy váltak örökzölddé, és új lehetőségek nyíltak meg.
Sokszor mondogatják, hogy bezzeg régen könnyebb volt, jobban működött ez vagy az.
Az interneten mindig óriási lehetőségek vannak, jelenleg is. Csak ahelyett, hogy a régi módszereket erőltetjük, amelyek már nem működnek, vegyük észre azokat az új lehetőségeket, amelyek megnyíltak. A Facebookra már régen Reelseket kéne posztolnod, fent kellene lenned TikTokon, azokat a videókat pedig újrahasznosítani Pinteresten és Instagram Reelsek formájában. B2B cégként hideg hívások helyett már rég a LinkedIn social selling rendszerében kellene gondolkodnod. Hagyományos Facebook hirdetések helyett már rég tölcséreket kellene építened, és a Facebook hirdetési büdzséd egy részét ideje lenne átcsoportosítanod TikTok hirdetésekre. A TikTokon pedig már fél éve SEO-znod kéne a videóidat.
Nekem mindig az életemért kellett marketingeznem. Saját online vállalkozásaim csak akkor tudtak talpon maradni, ha képes voltam az interneten keresztül nagy számban ügyfeleket szerezni.
Nekem a legfrissebb költséghatékony és konvertáló megjelenési formák kellenek. Nincs se felesleges pénzem, se időm arra, hogy elpazaroljam. Amiket tanítani fogok neked, azok az online marketing megoldások, amelyekre ma szükség van ahhoz, hogy talpon maradjon egy vállalkozás.
Kerülj képbe a legfrissebb trendekkel és lehetőségekkel kapcsolatban.
Teljesen díjmentesen másfél óra színtiszta tudásanyag.
Kockázat nélkül megtudhatod, hogy neked való-e az énmárkaépítés!