fbpx

Tananyagaim

Blog, ami vonzza az ügyfeleket

workshop

Lin ked In

Mindenki a vásárlók figyelméért versenyez: 8000 másik ügyvéd vagy coach, stylist, több ezer IT cég, rengeteg tréner, mentor, tanácsadó, jobbnál jobb rendezvények, ügynökségek, rengeteg webáruház, szolgáltatás.

Hogyan tűnj ki ekkora zajban?

Az egyik megoldás erre egy saját blogon folytatott tartalommarketing.

Ha van egy blogod:

  • A cikkeiddel az oldaladra csábíthatod a célközönségedet.
  • Minőségibbé és változatosabbá tehet a közösségi média kommunikációdat.
  • Hírlevél-feliratkozókat gyűjthetsz. 
  • Bizalmat építhetsz.
  • A Google-ből organikusan folyamatosan releváns közönséget terelhetsz a weboldaladra. 
  • Használhatod a Pinterestet, hogy napi több száz vagy akár több ezer látogatót terelj az oldalra.
  • Megalapozhatod magad a leendő ügyfeleid szemében mint szakértő.
  • Ismertté teheted a neved a szakmában, véleményvezérré tudsz válni.
  • Taníthatod, oktathatod a közönségedet a termékeddel kapcsolatban.
  • Képes vagy megszólítani a célközönségeden belüli specifikusabb szegmenseket.
  • Felerősítheted vele a marketingüzentedet.   
  • Brandet építhetsz.

Csábi Boróka vagyok, személyes márkaépítő, tartalommarketing-specialista. Ügyfeleimnek segítek kialakítani egy olyan professzionális online jelenlétet, amely ügyfeleket/vásárlókat generál számukra. Amikor cégeket és személyes márkákat segítek, mindig megdöbbenve tapasztalom, hogy a marketing-kommunikációjukból hiányzik egy nagyon fontos elem: a blog. Bárcsak tudnák, hogy egy blog mennyit lendítene a marketingjükön!

Egy kutatás szerint azok a kis cégek, amelyek blogolnak, 126%-kal több leadet (érdeklődőt) generálnak, mint azok, amelyeknek nincsen blogjuk.

Szóval, akarsz több mint kétszer annyi érdeklődőt, mint amid most van? 

Kinek ajánlott, hogy legyen blogja?

Olyan cégeknek vagy személyes márkáknak, amelyek tanácsadásból, azaz a „tudásukból” élnek.

Olyanoknak, akik szeretnének véleményvezérré válni a saját területükön.

Olyan cégeknek és személyes márkáknak, amelyek terméke új a piacon, és amiről még kevesen tudják, hogy mire való. A piacot evangelizálni kell.  

Olyan cégeknek, amelyeknek rengeteg a konkurenciája, és amelyek szeretnének kitűnni.

Webáruházaknak, hogy több forgalmat tereljenek az áruházukba, és hogy jobban teljesítsenek a keresőben.

Azoknak, akik nem elégedettek a weboldaluk látogatottságával.

Azoknak, akik szeretnének több embert behozni az értékesítési tölcsérükbe: több hírlevél-feliratkozót, több leadet.

Akik szeretnék megerősíteni és hatékonyabbá tenni az közösségi média kommunikációjukat.

Azoknak, akik szeretnének egy emlékezetes brandet, és ehhez költséghatékony megoldásokat keresnek .

Ezért készítettük el neked a Blog, ami vonzza az ügyfeleket képzésünket.

Megtanítunk arra, hogy egy olyan profi üzleti blogot építs fel, ami ráerősít minden eddigi marketing-tevékenységedre.

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni a tanfolyamon?

  • Miért legyen blog a weboldaladon, mire való, és mi a szerepe a marketingedben? 
  • Hogyan alakítsd ki a blogodat? 
  • Hogyan építs fel egy saját szerkesztőséget, ha egyszemélyes a blogod, és mit csinálj akkor, ha több íród is van?
  • Hogyan alakítsd ki a workflow-t, ha egyedül vezeted a blogot, és akkor, ha több író is ír a blogba?
  • Hogyan alakítsd ki a blogod tartalomstratégiáját? 
  • Hogyan készíts kulcsszókutatást, azaz találd meg azokat a témákat, amik érdeklik az embereket? Együtt meg is csináljuk neked a workshopon. 
  • Miről írj? Konkrét ötletek és példák.  
  • Milyen gyakran érdemes cikket írni?
  • Miről ismerhető fel a minőségi tartalom? 
  • Hogyan növeld az olvasási élményt a blogodban? 
  • Milyen hosszú legyen egy cikk? 
  • A szöveg vizuális alátámasztása. Mennyi képet helyezzünk el egy blogcikkben? 
  • Hogyan és hova tedd ki az elkészült cikkedet?
  • Hogyan érd el, hogy minél többen olvassák a cikkeidet?
  • Hogyan népszerűsítsd a blogodat?
  • Hogyan mérd a cikkeid eredményességét?  
blog.png

Kik vagyunk mi?​

A Te vagy a brand küldetése: korszerű és gyakorlatorientált marketingoktatásainkon és szolgáltatásainkon keresztül megadni a vállalkozók és marketingesek számára a szükséges tanításokat, eszközöket és motivációt, eközben pedig hitelesen mindig példát mutatni a saját brandünkkel is a márkaépítés terén. Megmutatni és megtanítani, hogy kellő szorgalommal és szakértelemmel igenis meg lehet csinálni!

Csábi Boróka

Csábi Boróka vagyok, több mint 10 éve építek blogokat, írok cikkeket. 

Több olyan blogot is sikerült már felépítenem, amit havonta több ezer ember olvas, és folyamatosan ügyfeleket generál az adott weboldalon keresztül. Vannak olyan cikkeim, amiket annyira felkapott az internet, hogy több százezer ember olvasta őket. 

Gondolhatod, de Boróka, ez a blogolás nem ment már ki a divatból?

Nem! Vannak olyan örökzöld marketingeszközök, amik soha nem mennek ki a divatból. Ilyen például a hírlevélküldés és a blogolás is. Alap. És nálad is alapnak kell lennie, ha tényleg tudatos marketingstratégiában gondolkozol. 

Egy sikeres blog felépítése nem 2 perc. Kitartás, szorgalom és persze tudás is kell hozzá. 

Mikről érdemes egyáltalán írni? Milyen hosszú legyen? Milyen gyakran írjak? Hogyan hasznosítsam a blogcikkeket a marketingben? Hogy fog ügyfeleket generálni nekem egy blogcikk? Minden tudásomat átadom neked ezen a területen, hogy legyen egy blogod, ami stabilan bevételt és ügyfeleket hoz a vállalkozásodnak. Várlak a tanfolyamon!

Akik már elvégezték

A Blog, ami vonzza az ügyfeleket webinar pontosan az, amire szükségem volt a munkámban. Íróként és szövegíróként is ajánlani tudom minden kollégának! Boróka és Vica rengeteget segítettek azzal, hogy végre egy helyen elmondták és bemutatták mindazokat a kihívásokat, tippeket, trükköket, és igen, buktatókat, amiken múlik egy blog - és a hozzá kapcsolódó üzlet vagy brand - sikeressége. A Te vagy a brand szövegírói kurzusához hasonlóan ez is egy frappáns, minden részletre kitérő, jól strukturált workshop, ami egyszerre nyújt ismeretet és gyakorlatot, és az előadók segítségére is mindig számíthatunk. Szerencsésnek érzem magam, hogy részt vehettem ezen a webináron is!
Tamás
Én két részletben tudtam részt venni a workshopon, elkezdtem élőben, de kb. félúton ki kellett lépnem, és ma tudtam végig nézni az offline verziót. Ismét magasan az elvárásaim feletti minőséget kaptam. Most indítom be a honlapomat, és tudom, hogy a blog lesz az alapja a működésemnek, ehhez kerestem a megfelelő marketing kommunikációs szakmai alapot. És ezt maximálisan megkaptam.
Andrea
közgazdász, mentálhigiénés szakember
Eddig is voltak blog cikkeink, de valahogy úgy éreztem, nem igazán működnek. Ezért segítséget, útmutatót kerestem arra, hogyan lehet jobb blog cikket írni, mi az ami jobban megfogja a célközönségemet, és ezáltal hogyan lehetek eredményesebb. Sok szempontból kaptam választ a kérdéseimre, és bizonyos dolgok más megvilágításba kerültek. A számomra leghasznosabb az a rész volt, amiben hosszú listát kaptunk arról, miről is lehetne, érdemes írni. Emellett sok további hasznos információval gazdagodtam, amit még figyelembe kell venni amellett, hogy jó cikket írunk. Mindenkinek ajánlom, aki még eddig nem használta ezt a lehetőséget, illetve úgy érzi, hogy a blog cikkei nem hozzák a várt eredményt. Valószínűleg menet közben kiderül, hol lehetnek a hibák. Köszönöm.
Nóra
Boróka minden előadásán - már ismeretlenül is - nagyon hitelesen és személyesen adja elő a tananyagot. Sokszor volt olyan érzésem, hogy ez egy személyes konzultáció vele, testreszabott volt az egész workshop. Minden mondata tömör lényeg és valamilyen korábbi tapasztalaton, vagy kutatáson alapul. Tudatosan összerakott programot tanulhattunk meg több kurzuson keresztül ahhoz, hogy az online térben előnnyel indíthassunk a nagy piaci zajban. Egy-egy kurzus után később megvan az utánkövetés is, ami plusz pont bárki mással szemben. Megvan a személyessége az egésznek. 🙂 Több WS-on vettem részt egymás után, egyben mindent értékeltem. Tök jó volt minden, köszönöm szépen!
Tomi
építészmérnök, BMI manager

Kinek szól a képzés?

Személyes márkaépítőknek

Üzleti influenszereknek

Influenszereknek

Szolgáltatás alapú cégeknek

Olyan cégeknek, amelyeknek teljesen forradalmi, még nem ismert terméke van.

Akinek már van blogja, de nem úgy megy, mint szeretné.

Aki most készül blogot indítani.

Webshop tulajdonosoknak

B2B cégeknek

Szabadúszóknak

Olyan cégeknek, amelyek szeretnének ráerősíteni az online jelenlétükre.

Online márkaépítőknek

Szövegíróknak, marketingeseknek

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Marketing ismeretek

közepes, haladó

Előfeltétel

Van-e előfeltétle a tanfolyamnak?

Előfeltétel

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Jöjjenek akkor most a szokásos hol, mikor és mennyiért részletek!

Blog, ami vonzza az ügyfeleket

Időpont: 

2022. szeptember 21. (szerda)

15:00-18:30 (felénél egy szünettel)

Helyszín: online élő rendezvény (Zoom)

Csapj
le
rá!

A felvételt megkapod

Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 60 napig elérhető lesz.

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Blog, ami vonzza az ügyfeleket​

39 000 Ft Az ár az áfát tartalmazza
  • Otthonról kényelmesen
  • Több mint 3 óra színtiszta tudásanyag
  • Azonnal használható, gyakorlatias
  • A felvétel még 60 napig elérhető

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “BLOG, AMI VONZZA AZ ÜGYFELEKET” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

„Blog, ami vonzza az ügyfeleket” – online workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 5 óra

A képzés kezdési időpontja: 2022. szeptember 21.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. szeptember 21.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Ha van egy blogod, a cikkeiddel az oldaladra csábíthatod a célközönségedet. Bizalmat építhetsz. Megalapozhatod magad a leendő ügyfeleid szemében, mint szakértő. Ismertté teheted a neved a szakmában, véleményvezérré tudsz válni. Felerősítheted vele a marketingüzentedet. Brandet építhetsz.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 39.000, – Ft , élő rendezvény estén 49.000, – Ft              

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

 

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop

Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.

Stratégiaalkotó workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Frappáns szövegírás workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

 

Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0