Lin
ked
In
Mindenki a vásárlók figyelméért versenyez: 8000 másik ügyvéd vagy coach, stylist, több ezer IT cég, rengeteg tréner, mentor, tanácsadó, jobbnál jobb rendezvények, ügynökségek, rengeteg webáruház, szolgáltatás.
Az egyik megoldás erre egy saját blogon folytatott tartalommarketing.
Ha van egy blogod:
Karászi Alexandra vagyok, személyes márkaépítő, tartalommarketing-specialista. Ügyfeleimnek segítek kialakítani egy olyan professzionális online jelenlétet, amely ügyfeleket/vásárlókat generál számukra. Amikor cégeket és személyes márkákat segítek, mindig megdöbbenve tapasztalom, hogy a marketing-kommunikációjukból hiányzik egy nagyon fontos elem: a blog. Bárcsak tudnák, hogy egy blog mennyit lendítene a marketingjükön!
Egy kutatás szerint azok a kis cégek, amelyek blogolnak, 126%-kal több leadet (érdeklődőt) generálnak, mint azok, amelyeknek nincsen blogjuk.
Szóval, akarsz több mint kétszer annyi érdeklődőt, mint amid most van?
Olyan cégeknek vagy személyes márkáknak, amelyek tanácsadásból, azaz a „tudásukból” élnek.
Olyanoknak, akik szeretnének véleményvezérré válni a saját területükön.
Olyan cégeknek és személyes márkáknak, amelyek terméke új a piacon, és amiről még kevesen tudják, hogy mire való. A piacot evangelizálni kell.
Olyan cégeknek, amelyeknek rengeteg a konkurenciája, és amelyek szeretnének kitűnni.
Webáruházaknak, hogy több forgalmat tereljenek az áruházukba, és hogy jobban teljesítsenek a keresőben.
Azoknak, akik nem elégedettek a weboldaluk látogatottságával.
Azoknak, akik szeretnének több embert behozni az értékesítési tölcsérükbe: több hírlevél-feliratkozót, több leadet.
Akik szeretnék megerősíteni és hatékonyabbá tenni az közösségi média kommunikációjukat.
Azoknak, akik szeretnének egy emlékezetes brandet, és ehhez költséghatékony megoldásokat keresnek .
Ezért készítettük el neked a Blog, ami vonzza az ügyfeleket képzésünket.
Megtanítunk arra, hogy egy olyan profi üzleti blogot építs fel, ami ráerősít minden eddigi marketing-tevékenységedre.
Karászi Alexandra vagyok, nem túlzás azt állítanom, hogy szenvedélyes író vagyok. Kikapcsolódásképp utazás témakörben vezetem saját blogomat, illetve rendszeresen publikálok egy magazinba, emellett pedig több cég blogjának a főszerkesztője vagyok, többek között a Te vagy a brand blogjának is, ahova szakmai, marketing témájú cikkeimet teszem közzé.
Az általam írt cikkeket összeségében több százezren olvassák havonta. Ezeknek a cikkeknek pedig nem egy ügyfelet köszönhetek már az elmúlt években. Jelenleg is több ügyfél szakmai balogjának a megalapozásán dolgozom, amely számukra is rövid időn belül bevételt fog termelni.
Ezen a tanfolyamon abban segítek neked, hogy átadom azt a tudást, amellyel Te is jelentős bevételre tehetsz szert a szakmai blogod által.
Személyes márkaépítőknek
Üzleti influenszereknek
Influenszereknek
Szolgáltatás alapú cégeknek
Olyan cégeknek, amelyeknek teljesen forradalmi, még nem ismert terméke van.
Akinek már van blogja, de nem úgy megy, mint szeretné.
Aki most készül blogot indítani.
Webshop tulajdonosoknak
B2B cégeknek
Szabadúszóknak
Olyan cégeknek, amelyek szeretnének ráerősíteni az online jelenlétükre.
Online márkaépítőknek
Szövegíróknak, marketingeseknek
A tanfolyam szintje
Marketing ismeretek
Előfeltétel
Előfeltétel
Időpont:
2022. szeptember 21. (szerda)
15:00-18:30 (felénél egy szünettel)
Helyszín: online élő rendezvény (Zoom)
A felvételt megkapod
Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 60 napig elérhető lesz.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “BLOG, AMI VONZZA AZ ÜGYFELEKET” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
„Blog, ami vonzza az ügyfeleket” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 5 óra
A képzés kezdési időpontja: 2022. szeptember 21.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. szeptember 21.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Ha van egy blogod, a cikkeiddel az oldaladra csábíthatod a célközönségedet. Bizalmat építhetsz. Megalapozhatod magad a leendő ügyfeleid szemében, mint szakértő. Ismertté teheted a neved a szakmában, véleményvezérré tudsz válni. Felerősítheted vele a marketingüzentedet. Brandet építhetsz.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 39.000, – Ft , élő rendezvény estén 49.000, – Ft
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop
Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.
Stratégiaalkotó workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Frappáns szövegírás workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
Már van fiókod? Belépés