fbpx

Blog, ami vonzza az ügyfeleket

videós tanfolyam

Mindenki a vásárlók figyelméért versenyez: 8000 másik ügyvéd vagy coach, stylist, több ezer IT cég, rengeteg tréner, mentor, tanácsadó, jobbnál jobb rendezvények, ügynökségek, rengeteg webáruház, szolgáltatás.

Hogyan tűnj ki ekkora zajban?

Az egyik megoldás erre egy saját blogon folytatott tartalommarketing.

Ha van egy blogod:

  • A cikkeiddel az oldaladra csábíthatod a célközönségedet.
  • Minőségibbé és változatosabbá tehet a közösségi média kommunikációdat.
  • Hírlevél-feliratkozókat gyűjthetsz. 
  • Bizalmat építhetsz.
  • A Google-ből organikusan folyamatosan releváns közönséget terelhetsz a weboldaladra. 
  • Használhatod a Pinterestet, hogy napi több száz vagy akár több ezer látogatót terelj az oldalra.
  • Megalapozhatod magad a leendő ügyfeleid szemében mint szakértő.
  • Ismertté teheted a neved a szakmában, véleményvezérré tudsz válni.
  • Taníthatod, oktathatod a közönségedet a termékeddel kapcsolatban.
  • Képes vagy megszólítani a célközönségeden belüli specifikusabb szegmenseket.
  • Felerősítheted vele a marketingüzentedet.   
  • Brandet építhetsz.

Csábi Boróka vagyok, személyes márkaépítő, tartalommarketing-specialista. Ügyfeleimnek segítek kialakítani egy olyan professzionális online jelenlétet, amely ügyfeleket/vásárlókat generál számukra. Amikor cégeket és személyes márkákat segítek, mindig megdöbbenve tapasztalom, hogy a marketing-kommunikációjukból hiányzik egy nagyon fontos elem: a blog. Bárcsak tudnák, hogy egy blog mennyit lendítene a marketingjükön!

Egy kutatás szerint azok a kis cégek, amelyek blogolnak, 126%-kal több leadet (érdeklődőt) generálnak, mint azok, amelyeknek nincsen blogjuk.

Szóval, akarsz több mint kétszer annyi érdeklődőt, mint amid most van? 

Kinek ajánlott, hogy legyen blogja?

Olyan cégeknek vagy személyes márkáknak, amelyek tanácsadásból, azaz a „tudásukból” élnek.

Olyanoknak, akik szeretnének véleményvezérré válni a saját területükön.

Olyan cégeknek és személyes márkáknak, amelyek terméke új a piacon, és amiről még kevesen tudják, hogy mire való. A piacot evangelizálni kell.  

Olyan cégeknek, amelyeknek rengeteg a konkurenciája, és amelyek szeretnének kitűnni.

Webáruházaknak, hogy több forgalmat tereljenek az áruházukba, és hogy jobban teljesítsenek a keresőben.

Azoknak, akik nem elégedettek a weboldaluk látogatottságával.

Azoknak, akik szeretnének több embert behozni az értékesítési tölcsérükbe: több hírlevél-feliratkozót, több leadet.

Akik szeretnék megerősíteni és hatékonyabbá tenni az közösségi média kommunikációjukat.

Azoknak, akik szeretnének egy emlékezetes brandet, és ehhez költséghatékony megoldásokat keresnek .

Ezért készítettük el neked a Blog, ami vonzza az ügyfeleket képzésünket.

Megtanítunk arra, hogy egy olyan profi üzleti blogot építs fel, ami ráerősít minden eddigi marketing-tevékenységedre.

nézd meg az első leckét

Tanfolyam hossza:
6 lecke

Összesen 1 óra 35 perc

Előképzettség:
nem szükséges  

Tanfolyam nehézsége:
könnyű, kezdők is érteni fogják

Tanfolyam szintje:
haladó marketingtudás

Videó lejátszása

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni? - tematika

1. lecke: Blog – Az örökzöld marketingcsatorna

  • Miért legyen blog a weboldaladon, mire való, és mi a szerepe a marketingedben? 
  • Kinek való a blogolás, és mit lehet hosszútávon kihozni belőle. 

2. lecke: A blogolás szerepe a marketingfolyamataidban

  • Hol van a helye a blogodnak a marketingfolyamataidban?
  • Hogyan segíti egy blog az értékesítést és a konverziót?
  • Hogyan tudsz ütősebb hirdetési kampányokat készíteni, ha van egy blogod?

3. lecke: A blogolás munkafolyamata

  • Hogyan alakítsd ki a blogodat? 
  • Mik az első feladataid?
  • Hogyan építs fel egy saját szerkesztőséget, ha egyszemélyes a blogod, és mit csinálj akkor, ha több íród is van?
  • Hogyan alakítsd ki a workflowt, ha egyedül vezeted a blogot, és akkor, ha több író is ír a blogba?

4. lecke: Tartalomstratégia – miről írjunk a blogban?

  • Hogyan alakítsd ki a blogod tartalomstratégiáját? 
  • Hogyan készíts kulcsszókutatást, azaz találd meg azokat a témákat, amik érdeklik az embereket? 
  • Miről írj? Konkrét ötletek és példák.
  • Hogyan használd a tudatossági szinteket blogoláskor? 
  • Mik azok a cikkek, amiket mindenképp meg kell írnod?

5. lecke: Mitől lesz még ütősebb egy blog?

  • Milyen gyakran érdemes cikket írni?
  • Miről ismerhető fel a minőségi tartalom? 
  • Hogyan növeld az olvasási élményt a blogodban? 
  • Milyen hosszú legyen egy cikk? 
  • A szöveg vizuális alátámasztása. Mennyi képet helyezzünk el egy blogcikkben? 
  • Hogyan szerezz hírlevélfeliratkozókat a blogoddal?

6. lecke: Egy blog felfuttatása

  • Hogyan és hova tedd ki az elkészült cikkedet?
  • Hogyan érd el, hogy minél többen olvassák a cikkeidet?
  • Hogyan népszerűsítsd a blogodat?
  • Hogyan mérd a cikkeid eredményességét?  
blog.png

Kik vagyunk mi?

A Te vagy a brand küldetése: korszerű és gyakorlatorientált marketingoktatásainkon és szolgáltatásainkon keresztül megadni a vállalkozók és marketingesek számára a szükséges tanításokat, eszközöket és motivációt, eközben pedig hitelesen mindig példát mutatni a saját brandünkkel is a márkaépítés terén. Megmutatni és megtanítani, hogy kellő szorgalommal és szakértelemmel igenis meg lehet csinálni!

Csábi Boróka

Csábi Boróka vagyok, több mint 10 éve építek blogokat, írok cikkeket. 

Több olyan blogot is sikerült már felépítenem, amit havonta több ezer ember olvas, és folyamatosan ügyfeleket generál az adott weboldalon keresztül. Vannak olyan cikkeim, amiket annyira felkapott az internet, hogy több százezer ember olvasta őket. 

Gondolhatod, de Boróka, ez a blogolás nem ment már ki a divatból?

Nem! Vannak olyan örökzöld marketingeszközök, amik soha nem mennek ki a divatból. Ilyen például a hírlevélküldés és a blogolás is. Alap. És nálad is alapnak kell lennie, ha tényleg tudatos marketingstratégiában gondolkozol. 

Egy sikeres blog felépítése nem 2 perc. Kitartás, szorgalom és persze tudás is kell hozzá. 

Mikről érdemes egyáltalán írni? Milyen hosszú legyen? Milyen gyakran írjak? Hogyan hasznosítsam a blogcikkeket a marketingben? Hogy fog ügyfeleket generálni nekem egy blogcikk? Minden tudásomat átadom neked ezen a területen, hogy legyen egy blogod, ami stabilan bevételt és ügyfeleket hoz a vállalkozásodnak. Várlak a tanfolyamon!

Akik már elvégezték

A Blog, ami vonzza az ügyfeleket webinar pontosan az, amire szükségem volt a munkámban. Íróként és szövegíróként is ajánlani tudom minden kollégának! Boróka és Vica rengeteget segítettek azzal, hogy végre egy helyen elmondták és bemutatták mindazokat a kihívásokat, tippeket, trükköket, és igen, buktatókat, amiken múlik egy blog - és a hozzá kapcsolódó üzlet vagy brand - sikeressége. A Te vagy a brand szövegírói kurzusához hasonlóan ez is egy frappáns, minden részletre kitérő, jól strukturált workshop, ami egyszerre nyújt ismeretet és gyakorlatot, és az előadók segítségére is mindig számíthatunk. Szerencsésnek érzem magam, hogy részt vehettem ezen a webináron is!
Tamás
Én két részletben tudtam részt venni a workshopon, elkezdtem élőben, de kb. félúton ki kellett lépnem, és ma tudtam végig nézni az offline verziót. Ismét magasan az elvárásaim feletti minőséget kaptam. Most indítom be a honlapomat, és tudom, hogy a blog lesz az alapja a működésemnek, ehhez kerestem a megfelelő marketing kommunikációs szakmai alapot. És ezt maximálisan megkaptam.
Andrea
közgazdász, mentálhigiénés szakember
Eddig is voltak blog cikkeink, de valahogy úgy éreztem, nem igazán működnek. Ezért segítséget, útmutatót kerestem arra, hogyan lehet jobb blog cikket írni, mi az ami jobban megfogja a célközönségemet, és ezáltal hogyan lehetek eredményesebb. Sok szempontból kaptam választ a kérdéseimre, és bizonyos dolgok más megvilágításba kerültek. A számomra leghasznosabb az a rész volt, amiben hosszú listát kaptunk arról, miről is lehetne, érdemes írni. Emellett sok további hasznos információval gazdagodtam, amit még figyelembe kell venni amellett, hogy jó cikket írunk. Mindenkinek ajánlom, aki még eddig nem használta ezt a lehetőséget, illetve úgy érzi, hogy a blog cikkei nem hozzák a várt eredményt. Valószínűleg menet közben kiderül, hol lehetnek a hibák. Köszönöm.
Nóra
Boróka minden előadásán - már ismeretlenül is - nagyon hitelesen és személyesen adja elő a tananyagot. Sokszor volt olyan érzésem, hogy ez egy személyes konzultáció vele, testreszabott volt az egész workshop. Minden mondata tömör lényeg és valamilyen korábbi tapasztalaton, vagy kutatáson alapul. Tudatosan összerakott programot tanulhattunk meg több kurzuson keresztül ahhoz, hogy az online térben előnnyel indíthassunk a nagy piaci zajban. Egy-egy kurzus után később megvan az utánkövetés is, ami plusz pont bárki mással szemben. Megvan a személyessége az egésznek. 🙂 Több WS-on vettem részt egymás után, egyben mindent értékeltem. Tök jó volt minden, köszönöm szépen!
Tomi
építészmérnök, BMI manager

Kinek szól a képzés?

Személyes márkaépítőknek

Üzleti influenszereknek

Influenszereknek

Szolgáltatás alapú cégeknek

Olyan cégeknek, amelyeknek teljesen forradalmi, még nem ismert terméke van.

Akinek már van blogja, de nem úgy megy, mint szeretné.

Aki most készül blogot indítani.

Webshop tulajdonosoknak

B2B cégeknek

Szabadúszóknak

Olyan cégeknek, amelyek szeretnének ráerősíteni az online jelenlétükre.

Online márkaépítőknek

Szövegíróknak, marketingeseknek

Meg akarod tanulni, hogyan kell egy olyan blogot felépíteni, ami ügyfeleket termel neked? Akkor ez a tanfolyam Neked szól!

100% garancia

Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.

Blog, ami vonzza az ügyfeleket

Videótanfolyam

örök hozzáférés
39 000 Ft Az ár az áfát tartalmazza
  • 6 lecke
  • Örök hozzáférés
  • Magas minőségű, színvonalas tananyag

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

 

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0