Tervezd meg a saját grafikáidat - Canva workshop kezdőknek
online workshop
- Megtanulod az összes fontos funkciót
- Képes leszel igényes grafikákat készíteni
- Megtanulod, hogyan szervezd meg a tartalomkészítést
online workshop
Canva – ha már ismered, imádod; ha még nem ismered, imádni fogod.
A Canva egy grafikai tervezőplatform, lényegében egy webes felület, amelyet közösségi média-grafikák, prezentációk, plakátok, dokumentumok és egyéb vizuális tartalmak létrehozására használnak. Az alkalmazás sablonokat, stock képeket és videókat is tartalmaz, hogy pillanatok alatt elő tudj állítani vizuális tartalmakat. A Canvában továbbá a tartalomkészítés folyamatai egyszemélyes vagy több fős marketingcsapat részére is kialakíthatóak, amivel nagyon hatékonnyá lehet tenni az online anyagok előállítását.
Szinte mindent. Nézd meg ezt a videót, ha még nem ismered ezt a grafikai szerkesztő weboldalt.
Szerinted ezek a grafikák a méregdrága és bonyolult Photoshop programban vagy az egyszerűen kezelhető és ingyenes Canvában készültek?
A helyes válasz: Canva.
Biztos vagyok benne, hogy számos olyan grafikával találkoztál már az interneten, amelyről azt hitted, hogy drága Photoshop programmal, profi grafikus által készült. A jó hírem az, hogy ezen grafikák nagy részét mind el tudod készíteni a Canva segítségével is. Ennek a weboldalnak a tartalma és az összes közösségi média posztunk, hirdetésünk is Canvában készül. Mi is ezt használjuk.
Akkoriban a csapatban velem együtt 2 marketinges dolgozott és 1 grafikus kolléga. A csapat életében nagyon gyorsan eljött az a pont, hogy alkalmazkodnunk kellett az erőforrásokhoz és így találkoztam először a Canvával.
Először csak kisebb social posztok elkészítéséhez használtam, ha a grafikusunk éppen nem ért rá. Aztán egyre jobban beivódott a mindennapjainkba, az online hirdetésekhez már én készítettem a grafikákat. A Canvában egyszerűen meg tudtam valósítani azt, amit a fejemben elképzeltem és nem igényelt nagyobb grafikai tudást.
Azóta szabadúszóként több kisebb-nagyobb céggel dolgoztam együtt különböző szektorokból, minden együttműködésembe és csapatba sikeresen bevezettem a Canva mindennapi használatát. Az ügyfeleimmel közös Canva tervekben tervezzük a social media jelenlétüket, számtalan e-book anyagot, prezentációt, árajánlatot és egyéb grafikákat is összeraktam már ebben a programban. Sőt még az esküvői meghívónkat is itt szerkesztettem meg saját kezűleg! Elképzelhetetlennek tartok egy munkanapot a Canva nélkül.
A Canva hatalmas lehetőség, ami óriási segítséget nyújt kisebb-nagyobb cégeknek, hiszen a grafikán túl egy folyamatot is ad a tartalommarketinghez. Mivel ez egész rendszer online, a tervek könnyedén megoszthatóak a csapattal, ügyfelekkel, kollégákkal. Nincs jobb eszköz arra, hogy megszervezd a tartalommarketingedet, mint a Canva!
Először is meg kell találnod a márkád vizuális stílusát. Színes, fekete-fehér vagy pasztell, cirádás, talpas vagy kerek betűk? Ha pedig már megvannak az egyéni arculati elemeid, megmutatjuk, hogyan alkalmazd őket a grafikákhoz.
Bemutatjuk a Canvát, és elmagyarázzuk a teljes felületkezelését. A Canva egy roppant egyszerű program, ám amikor először találkozol vele, igazi útvesztőnek tűnhet. Körbevezetünk az összes menüpont, ikon és gomb között, látni fogod, hogy mit, mire és hogyan használunk.
Részletesen átbeszéljük, mi kell egy jó grafikához, mitől lesz igazán látványos, egységes és mutatós.
Milyen a posztok ideális mérete? A Canvában számtalan fajtájú és méretű posztot tudsz készíteni. Az összes közösségi média platformra van saját, egyedi méretű sablonjuk a megfelelő képarányokkal. Megmutatjuk, hol találod ezeket, és abban is segítünk, hogy a leghatékonyabb munka érdekében melyik az a méret, amelyiket érdemes használnod.
Segítünk abban, hogy milyen oldalakról tudsz ingyenesen (vagy pénzért) jogtiszta, stock fotókat letölteni.
Kialakítjuk a saját sablonjaidat és grafikáidat! Elkészíted az első grafikáidat, amiket már azzal a gondolkodásmóddal hozunk létre, hogy ezeket sorozatgyártani fogod. Mindenki két új grafikát fog elkészíteni, és ezeket együtt tökéletesítjük.
Néhány PRO trükköt is megmutatunk, amelyekkel csinosabbá és izgalmasabbá tudod tenni a grafikáidat.
Megtanítunk rendszerben gondolkodni, ha a posztolásról van szó. Nem kell minden egyes poszt előtt egy teljesen új dizájnt és tervet kitalálnod. Gondolkozz sablonokban! Mutatunk erre jó példákat, elmagyarázzuk ennek a felhasználását és esetleges buktatóit. Ez segít, hogy a tartalomkészítés tényleg játék legyen, és hogy hatékonyan tudj dolgozni.
Megmutatjuk, hogy sorozatgyártással mennyire egyszerűvé tudod tenni a posztkészítés folyamatát.
Látni fogod, hogy még milyen lehetőségek vannak a Canvában, amelyeket fel tudsz használni a vállalkozásodban (például prezentációkészítés, PDF dokumentum vagy szórólap létrehozása, borítóképek és névjegykártyák tervezése, stb.)
Bemutatjuk, hogy milyen előnyei és extrái vannak a Canva Pronak (a Canva előfizetői változata), és kinek érdemes ezt használnia.
Ahogy megszokhattad tőlünk, mi nem elméletet oktatunk, hanem együtt dolgozunk veled!
Hozd a laptopod, így a workshop végére készen lesz két sablonod, és a Canvában elkészítjük az első posztjaidat is.
Legyél személyes márka, mikro-vállalkozó, nagyvállalat vagy közepes méretű cég, nem ismerünk a Canvánál tökéletesebb eszközt arra, hogy megszervezd a vizuális tartalomkészítésedet, akár egyedül, akár csapatban dolgozol.
Ez egy kezdő szintű tanfolyam, azoknak ajánljuk, akik most ismerkednek a platformmal, vagy még ügyetlennek érzik magukat vele.
Ennek a tanfolyamnak van egy haladó verziója is, ami azoknak szól, akik már használják a Canvát, de többet szeretnének kihozni belőle.
CANVA HALADÓ WORKSHOP – EMELD ÚJ SZINTRE A VIZUÁLIS MEGJELENÉSED képzést ezen a linken érheted el.
A tanfolyam szintje
Marketingismeretek
Előfeltétel
Előfeltétel
Előképzettség
Átlag felhasználó
Időpont:
2023. június 5. (hétfő)
16:00-19:30 (felénél egy szünettel)
Helyszín: online elő esemény (Zoom)
Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.
A felvételt megkapod
Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 90 napig elérhető lesz.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “TERVEZD MEG A SAJÁT GRAFIKÁIDAT – CANVA WORKSHOP KEZDŐKNEK” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
„Tervezd meg a saját grafikáidat – Canva workshop kezdőknek” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 3,5 óra
A képzés kezdési időpontja: 2023. június 5.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2023. június 5.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Ez egy kezdő szintű tanfolyam, azoknak ajánljuk, akik most ismerkednek a platformmal, vagy még ügyetlennek érzik magukat vele. Előkészítés alatt áll egy Canva Pro tanfolyam is, ami az egész online tartalomkészítésed rendszerét segít majd kidolgozni és megvalósítani.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 34.000, – Ft , élő rendezvény estén 44.000, – Ft
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.má
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 90 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
Már van fiókod? Belépés