
Érdeklődőből ügyfél
előadás zoomon
előadás zoomon
Építed a brandedet a közösségi médián. Szépen növekedsz is. Egyre több követőd van, és megérkeznek az első érdeklődők.
Valaki írt, ő kezdeményezte a beszélgetést, érdeklődik. Úristen, de jó!
De itt még nagyon el lehet szúrni, és sokan el is szúrják.
Illetve szeretnél beszélgetést kezdeményezni, de nem akarsz túl nyomulósnak vagy tolakodónak tűnni? Mi tegyél most?
A marketing nem minden. A marketinggel elértük, hogy ott áll az ajtódban és kopogtat, de most neked be kell invitálnod, vagyis ügyféllé konvertálnod őt.
Ez már értékesítés. Véget ért a marketing feladata, amelynek az volt a dolga, hogy érdeklődővé tegye a potenciális ügyfelet, felépítse a bizalmat. Most le kell zárnod az üzletet. Ennek is megvan a maga művészete, és pontosan erről szól ez a tanfolyam: hogyan konvertáld az érdeklőidet ügyféllé.
Akinek szoktak megkeresései érkezni a közösségi médián keresztül, de úgy érzi, nem kezeli őket hatékonyan, azaz nem lesznek belőle ügyfelei.
Annak, aki szeretne beszélgetést kezdeményezni érdeklődőkkel a közösségi médián keresztül, de nem tudja, hogyan lehet ezt jól csinálni.
Annak, aki nagyobb arányban szeretné a megkereséseket ügyféllé konvertálni.
Annak, aki nem biztos benne, hogy hol rontja el, de érzi, hogy fejlődnie kellene még az eladás területén.
Az értékesítés nem marketing, és a marketing nem értékesítés. Ez két külön szakma, két külön módszer, és két külön terület.
Lehet zseniális a marketinged, de ha gyenge vagy az eladásban, rengeteg üzlettől esel el.
Ez a tanfolyam arra tanít meg, hogyan kezeld jól az érdeklőidet, és hogyan konvertáld őket vásárlóvá.
Biztos volt már olyan veled, hogy valahol útközben elvesztetted az érdeklődőt. Persze, lehet ilyenkor okolni a potenciális ügyfelet, de mi van, ha Te rontottál el valamit?
Nem jókor mondtad, amit mondanod kellett.
Nem kérdeztél eleget.
Nem voltál elég magabiztos.
Nem kontrolláltad a folyamatot.
Nem voltál elég meggyőző.
Lassú voltál.
Rosszul építetted fel az ajánlatodat.
Sok ponton el lehet rontani, és ezen a tanfolyamon az összes ilyenre rá fogunk számodra világítani.
De ki lesz az oktatód?
"
Koch Róbert
Több mint 12 éve foglalkozom értékesítéssel. Én is porszívóügynökként kezdtem, de vezettem sales csapatokat is – az utóbbi mind a mai napig velem maradt. Meghatározó volt szakmai utamon az a közel 6 év, amit egy kapcsolatépítő klub (MVÜK) vezető értékesítőjeként töltöttem. Több mint 500 szerződést kötöttem ez idő alatt, és elértem, hogy jelentősen lerövidüljön az értékesítési ciklus. Ezt a tudást sikerült másnak is átadnom a csapatban. Itt ébredtem rá először, hogy az értékesítés tanítható.
Mindig tudtam, hogy képeznem kell magam a témában, ha sikereket akarok elérni, ezért minden nap tanulom, kutatom ennek a csodálatos hivatásnak a „titkait”. Célom, hogy mindig jobbá váljak benne.
2018-ban indítottam el saját vállalkozásomat, melynek több üzletága is van: kiszervezett értékesítés, és mivel annyian kérték, később felépült egy tanácsadói szolgáltatás, azaz mentorprogram is. Így szereztem egyre több tapasztalatot abban, hogy a tudás milyen formában adható át.
Az elmúlt 12 évben több ezer tárgyalást bonyolítottam le. Tudom, hogy egyetlen cég sem tud életképesen működni kitűnő értékesítők nélkül, mégis azt érzem, hogy az értékesítés ma még nem egy igazán megbecsült szakma. Így a céljaim között szerepel, hogy sokkal elismertebb legyen ez a terület, amit értékesítésnek hívunk. Ennek érdekében dolgozom azon, hogy egyfajta mozgalmat hozzak létre SalesWoW! néven.
Ezt a tanfolyamot azért hoztam létre, hogy minél többen értsétek az értékesítést, és tudatosan tudjátok alkalmazni azon dolgokat, amelyek igazán működnek.
Jó volt a saját bőrömön megtapasztalni a kudarcokat és a sikereket azért, hogy nektek át tudjam adni a tapasztalataimat a témában.
Végezd el, és értsd meg a benne szereplő adatokat, így elegendő önbizalmad lesz ahhoz, hogy az érdeklődőkből ügyfeleket kovácsolj, és bevételt teremts. Tudni fogod, mit mondj, hogyan fordíts át egy érdeklődőt fizető ügyféllé úgy, hogy hálás legyen neked, és ne azt érezze, hogy „eladtak neki megint valamit”. Te fogod irányítani a beszélgetéseket, és kiszámítható lesz az értékesítésed!
Időpont: 2023. április 6. (csütörtök)
15:00–18:00 (egy rövid szünettel a felénél)
Az előadás helyszíne: online előadás Zoomon
Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat és 1 óra ingyenes marketingtanácsadást is kapsz az előadótól.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ AZ “ÉRDEKLŐDŐBŐL ÜGYFÉL” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
„Érdeklődőből ügyfél” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 3 óra
A képzés kezdési időpontja: 2023. április 6.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2023. április 6.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Az Érdeklődőből ügyfél tanfolyamot azoknak az ügyfeleinknek hoztuk létre, akik szeretnék fejleszteni az értékesítésüket, megtanulni megszólítani az embereket a közösségi médián anélkül, hogy tolakodónak tűnnének, valamint hatékonyan konvertálni az érdeklődőket ügyféllé.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 39.000, – Ft.
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj
Bármilyen technikai nehézségbe ütközöl ügyfélszolgálatunk azonnal a rendelkezésedre áll a megrendeles@tevagyabrand.hu e-mail címen.
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 90 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.