wo
rks
hop
Ez a tanfolyam azoknak a vállalkozóknak és marketingeseknek szól, akik már több-kevesebb sikerrel visznek Facebook oldalakat, és használják a hirdetéseket, de úgy érzik, lenne még hová fejlődniük ebben.
Ha teljesen kezdő vagy a Facebook oldalakkal és hirdetésekkel kapcsolatban, akkor a FACEBOOK OLDAL- ÉS HIRDETÉSKEZELÉS A NULLÁRÓL workshopot ajánljuk neked.
A Facebook oldalakkal kapcsolatban létezik egy kissé túlzó az optimizmus a vállalkozók körében.
Kívülről olyan könnyűnek tűnik. Kiteszünk pár posztot, hirdetgetünk, és már dőlnek is az ügyfelek. Aztán amikor nekiállunk, látjuk, hogy azért ez mégsem olyan egyszerű, mint amilyennek első ránézésre tűnt.
Borzasztó bonyolult kezelőfelület, végtelen lehetőség és opció. Vajon az én vállalkozásomnak melyik lenne a legjobb?
A valóság az, hogy profi Facebook hirdetővé válni több száz óra képzést és gyakorlati tapasztalatot igényel.
De te már jó úton vagy a felé, hogy profivá válj, csak nem szabad abbahagynod a tanulást és a fejlődést.
Ezt a tanfolyamot azért hoztuk létre, hogy meg tudd lépni a következő szintet a Facebook oldaladdal.
A Facebookon hirdetések nélkül már nem lehet eljutni új közönséghez, az üzleti oldalakon 2018 óta szinte 0 az organikus elérés.
Az elmúlt években rengeteg olyan kérdést kaptam, hogy mi lehet a baj a hirdetésekkel? Mi lehet az oka annak, ha nem úgy jönnek az eredmények, ahogy azt szeretnénk?
Tapasztalatom szerint a következő pontok valamelyikén vannak elcsúszva a hirdetők:
A hirdetés cél nélkül szinte biztos, hogy nem hoz olyan eredményt, mint amit egyébként elvárnánk tőle. Fontos tehát meghatároznunk, hogy miért indítjuk a hirdetéseket, mi a kívánt eredmény, mennyit tudunk és mennyit vagyunk hajlandóak az eléréséért fizetni. Bármi is legyen a cél, fontos, hogy világosan meg legyen határozva.
Ha nincsenek beállítva a mérések, akkor hiába látjuk kristálytisztán a célunkat, nem fogjuk tudni, hogy elértük-e azt, és nem fogjuk látni, ha teljesen rossz irányba megyünk. Így aztán lehetséges, hogy olyan hirdetéseket futtatunk, amelyek baromi drágák, és közben leállítottuk azt, amelyik az eredményeket generálta. De honnan is tudhatnánk mindezt, ha nem látunk analitikát?
A Facebook már csak olyan, hogy szeretné, ha minél többet hirdetnénk nála, és szereti is felhívni a figyelmünket arra, hogy ezt gyorsan meg is tehetjük a kiemelés gombra kattintva. Nincsen ezzel semmi baj, hiszen egyébként is tudjuk már, hogy költenünk kell a hirdetésekre, de ha már ezt tesszük, inkább használjuk a hirdetéskezelőt, és annak pontosabb beállítási lehetőségeit, hiszen a kiemelésnél olyan beállításoktól esünk el, melyekkel optimálisabban tudnánk a költségkeretünket felhasználni.
Lehet, hogy unalmas már a „ki a célcsoportod?” kérdés, pedig ez a hirdetések indításának egyik első lépése. Ki használja, illetve kinek szánod a termékedet, szolgáltatásodat? Ki olvassa a blogodat? Ki a legjobb ügyfeled? Már tudjuk, hogy mindenki nem lehet a vásárlód, mindenki nem szeretheti a termékedet, és a világ összes pénze sem lenne elég, ha mindenkinek azonnal el szeretnéd juttatni az üzenetedet. Szűkítsd a célcsoportod! Határozd meg, kit szeretnél elérni, és mit szeretnél üzenni neki, utána pedig tereld őt az 1. pontban meghatározott célod felé!
Biztosan hallottad már, hogy van egy fantasztikus közönség, akiknek szinte kötelező hirdetned, ez pedig a remarketing közönséged. Ők a weboldalad, Facebook és Instagram oldalad látogatói. Ők már ismernek, ők egy „felmelegített” közönség, akiknek sokkal hatékonyabban tudsz hirdetéseket megjeleníteni. Kár lenne kihagynod!
A remarketing mellett van egy másik közönség, akiket nem felejthetsz ki a stratégiádból, ez pedig a hasonmás közönségek, amikor a már meglévő közönségedhez hasonló embereket keres az algoritmus, és nekik jeleníti meg a hirdetésedet. Szóval van egy hatalmas közönséged olyan emberekből, akik a látogatóidra, vásárlóidra hasonlítanak, és akiknek eddig még nem hirdettél.
Elmegy a kedve a felhasználónak, amikor 1 perc görgetés alatt már a 20. eladási célú hirdetést látja a hírfolyamban, amikor ő csak ki akarta kapcsolni kicsit az agyát. Nincsen baj a „vegyél, vegyél, vegyél” stratégiával, de sokkal költséghatékonyabb, figyelemfelkeltőbb és felhasználóbarátabb, amikor az értékesítő célú hirdetések közé beszúrunk néhány eltérő típusú posztot, amelyekkel például tanítunk, szórakoztatunk, motiválunk vagy inspirálunk. Kire emlékszel vissza szívesebben, és kitől vásárolnál előbb? Attól, aki le akar nyomni valamit a torkodon, vagy attól, aki valamilyen formában értéket is ad neked?
Amikor hirdetésekről van szó, érdemes folyamatokban, stratégiában gondolkoznunk. Vagyis, hogy melyik közönségnek, a vásárlási folyamat melyik szakaszában, és milyen üzenetet mutatunk meg, illetve hogy milyen célteljesítést várunk el tőlük. Soha ne pár nap eredménye alapján vonjunk le messzemenő következtetéseket, mert talán téves feltételezésekbe bocsátkozunk, és később emiatt nem jönnek majd az eredmények.
Te is türelmetlen típus vagy? Bevallom, én is. Pedig a hirdetések futtatásánál nem eshetünk abba a hibába, hogy óránként, vagy akár naponta variálunk valamit. Van egy algoritmusunk, ami a háttérben a beállításaink alapján tanul és dolgozik. Ha folyamatosan módosítgatunk, összezavarjuk, így a betanulási idején kívül még arra is várhatunk, hogy szegény összeszedje magát.
Ha úgy érzed, hogy a fent említett pontokról még lenne mit tanulnod, akkor ez a tanfolyam neked szól.
Azokat a fejlődni vágyókat várjuk erre a tanfolyamra, akiknek már van hirdetéskezelőjük, nem teljesen kezdők, de még bizonytalanok, szeretnék jobban érteni a hirdetések működését, szeretnék mérni a hatékonyságát, és szeretnék optimalizálni a hirdetéseket.
Nem fogjuk már bemutatni a felületet, elmagyarázni, mi hol van, hanem olyan technikákat oktatunk, amelyekkel újabb szintre hozhatod a tudásodat. Ezért fontos feltétele a részvételnek, hogy már indítottál néhány hirdetést, és nem most látod először a felületet.
Vállalkozóknak, akik maguk kezelik a saját hirdetéseiket.
Marketingeseknek.
Szabadúszóknak, akik több kisebb cég Facebook oldalát kezelik.
Portálok, online magazinok üzemeltetőinek.
Azoknak, akik már hirdetnek a Facebookon, de nem elégedettek az eredményekkel.
Azoknak, akiknek ügynökség kezeli a hirdetéseit, de nem hozza a várt eredményeket, ezért meg szeretnék érteni mi kell a sikeres kampányokhoz.
Azoknak, akik fel szeretnék frissíteni a tudásukat, és megérteni, mik a pontos trendek és működő módszerek.
A piacon található legtöbb Facebook marketingképzéssel ellentétben mi nem tömény elméletet fogunk Rád zúdítani, hanem a gyakorlatban végigvezetünk az egész folyamaton, a tervezéstől a megvalósításig.
Ezért fontos, hogy a tanfolyam alatt végig előtted legyen a laptopod, mert együtt a gyakorlatban meg is fogjuk valósítani a tanfolyamon elhangzottakat.
Mire vége lesz a tanfolyamnak, lesz egy működő rendszered, amit ha fegyelemmel és kitartással tovább fejlesztesz, a siker garantált.
Egy eszközt adunk a kezedbe, de rajtad áll, hogy mit kezdesz vele. Ami biztos, hogy a képzés végére rendelkezni fogsz egy kész, átlátható folyamattal, ami segít elérni az üzleti céljaidat.
Anno a Bolt-nál (akkoriban Taxify Hungary) kezdtem el dolgozni online marketingesként, szinte az indulástól ott voltam. Így volt alkalmam elsajátítani a Facebook hirdetéskezelés csínját-bínját, hiszen az észt központ tapasztalat marketingeseitől tanulhattam. Rengeteg adattal, esettanulmánnyal és tudással láttak el, és szépen lassan együtt építettük fel a hirdetési-stratégiát a magyar piacra milliós költésekkel, amit később már egyedül kezeltem, terveztem, fejlesztettem.
Az elmúlt években szabadúszóként volt szerencsém számtalan hirdetési fiókot kezelni más-más profilú cégeknek, ezáltal a saját bőrömön tapasztaltam meg az eltérő hirdetési stratégiák sikerességét. Különböző felépítés, különböző grafikák, különböző célcsoportok, egyszóval volt mit tesztelni folyamatosan. Nagyjából 400+ hirdetéssel és 20+ millió forint elköltésével később, úgy érzem választ kaptam minden kérdésre, és kijártam azt a utat, amit neked már nem kell.
Tudom, hogy milyen, amikor próbálkozol, minden videót megnézel, minden cikket elolvasol a témában, de mégsem hoznak eredményt a Facebook hirdetéseid.
Nem veled van a baj és nem is a Facebookkal. Egy jól beállított és felépített Facebook kampány igenis hoz eredményeket, és ebben szeretnék neked segíteni. Szeretném megmutatni számodra azokat a trükköket, praktikákat, beállításokat, amik elengedhetetlenek egy sikeres Facebook kampányhoz, és ellátni olyan tanácsokkal, amikkel a későbbiekben a rendkívül jól konvertáló és megtérülő Facebook-kampányokat egyedül építheted fel. Tanuljuk meg együtt, azokat az apró, ám mégis fontos beállításokat, amivel a következő szintre emelheted a hirdetéseket.
A tanfolyam szintje
Marketing ismeretek
Előképzettség
Már indítottál hirdetésket
2022. szeptember 27. (kedd)
16:00-20:30 (két szünettel)
Helyszín: élő online rendezvény (Zoom)
A felvételt megkapod
Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 60 napig elérhető lesz.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “HOZZ KI TÖBBET A FACEBOOK HIRDETÉSEIDBŐL” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
“Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 4,5 óra
A képzés kezdési időpontja: 2022. szeptember 27.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. szeptember 27.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Kívülről olyan könnyűnek tűnik. Aztán amikor nekiállunk, látjuk, hogy azért ez mégsem olyan egyszerű, mint amilyennek első ránézésre tűnt. Borzasztó bonyolult kezelőfelület, végtelen lehetőség és opció. Vajon az én vállalkozásomnak melyik lenne a legjobb? Ezt a tanfolyamot azért hoztuk létre, hogy meg tudd lépni a következő szintet a Facebook oldaladdal.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 47.000, – Ft , élő rendezvény estén 57.000, – Ft
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop
Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.
Stratégiaalkotó workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Frappáns szövegírás workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
Már van fiókod? Belépés