fbpx

Tananyagaim

Frappáns
szövegírás

Videós Tanfolyam

Tanulj meg olyan posztokat és cikkeket írni, amire felfigyelnek az emberek!

Azért hoztam létre a Frappáns szövegírás tanfolyamot, mert megfigyeltem, mi az egyik legfőbb oka annak, amiért nem indulnak be a brandek, személyes márkák. Ez pedig az, hogy nem elég ütősek a tartalmak, amelyeket létrehoznak. Azaz nem elég frappánsak a szövegek!

Dunát lehet rekeszteni a marketing-tanácsadókkal, marketingügynökségekkel, oktatóanyagokkal.

Betűről betűre, szóról szóra megcsinálsz mindent, amit tanítanak.

Minden tanácsot megfogadsz, amit adnak, de valahogy nem indul be az egész. Mennyi ilyet látok…

Csábi Boróka

A blogodat kb. 10-en olvassák, a posztjaidat pedig csak a párod, a kollégád és a legjobb barátod lájkolja. Ismerős?

Pedig te megtettél mindent. Minden guru tanácsát megfogadtad, mégsem jön a várva várt áttörés.

Ennek az az oka, hogy – ebben a virtuális zajban – ha a kommunikációd nem elég eredeti, átütő, és hiányzik belőle a tűz, akkor nem fog kitűnni.

Persze ilyenkor mindig hallom a magyarázatokat:

“Az algoritmus már megint kiszúrt velem, nem mutatja a posztjaimat, nem érem el az embereket. Az egész Zuckerbergék hibája.”

Nem!

Nem az algoritmussal van a baj.

A posztoddal van a baj. A cikkeddel van a baj.

Nem jó a témaválasztás.
Nem jó a megfogalmazás.
Nem elég ütős az üzenet. ​
Bonyolult.
Klisé.
Semmitmondó. ​
Unalmas.
Rossz a struktúra.
Túl körülményes.
Sok benne a felesleges rizsa.
Túl hosszú. ​
Túl rövid.
Rossz hozzá a grafika.
Nem elég ütős a címe.

Sorolhatnám a hibákat, amik miatt az emberek egyszerűen nem harapnak rá az írásaidra.

Úgy gondolom, hogy az írói készség két fő részből tevődik össze.

  • Kell hozzá egy alapvető kommunikációs képesség, kreativitás – a jó hírem az, hogy ez is fejleszthető.
  • Illetve a poszt/cikkírásnak is vannak szabályai, trükkjei, fogásai – ez pedig megtanulható.

Ezeket fogom átadni neked ezen a tanfolyamon!

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója. Körülbelül 4-500 cikkem kering jelenleg az interneten.

Abból legalább 50 olyan, amit több tízezren, de akár több százezren is olvastak.

Főszerkesztőként vezettem 20-30 főből álló cikkíró csapatot, ahol egy év alatt több mint 300 cikknek kellett átmennie a kezeim között.

Írtam sajtónak, írtam blogba, írtam posztokat, írtam szakmai cikkeket, több e-bookot; építettem fel sikeres blogokat; szinte az összes közösségi médiacsatornán jelentős követőtáborral rendelkezem. 11 éve foglalkozom online marketinggel. 

Sokszor értem már el azt, hogy a posztjaimat százezrek, de néha millió feletti számú ember is látta/olvasta. Megvannak ehhez a bevált receptjeim. 

Sem szépirodalmi író, sem költő nem vagyok, de talán majd egy nap…

Ezen a tanfolyamon nem azt fogom megtanítani neked, hogyan írj regényt, novellát – ez nem az én asztalom.

Az én asztalom az, hogy hogyan írj zseniális posztokat, cikkeket, amik annyira érdekesek, hogy hirdetés nélkül és több tízezren olvassák őket.

Ez az a szövegíró képzés, amit Magyarországon már több 1200-an elvégeztek. 

Több mint 1200 tanuló

Az ország legnépszerűbb posztíró tanfolyama

Borókától ezen a workshopon is azt kaptam, amit ígért. Profi módon átadott, érthető, megfelelően részletes, jól hasznosítható tudást, tiszta képet kaptam. Az egyik legérdekesebb rész az volt, amely a különböző tudatossági szintekre és a szinteknek megfelelő kommunikációra hívta fel a figyelmet. Ajánlom ezt a workshopot annak, aki szeretné, hogy célba érjenek azok az értékek, amelyeket posztok és egyéb online megnyilvánulások formájában a célközönségének szán.
Ágnes
biztosítás- és hitelközvetítő
Nagyon hasznos, beépíthető, használható gondolatokat és ötleteket kaptam. A kedvenc részem abszolút a storytelling volt, annak ellenére, hogy ezt a technikát nem ismertem így név szerint, valahogy az eddigi írásaimban ez jött belőlem ösztönösen, így nagyon örültem, hogy ebben a témában is kaptam egy jó adag inspirációt. Jó szívvel foglak Titeket ajánlani, mert érthető, gyakorlatias formában van lehetőség a fontos infókat megkapni Tőletek.
Petra
networker
Csupa hasznos és értékes tudással gazdagodtam. Tetszett a világos, érthető és szemléletes bemutatás, ill. Boróka káprázatos és vérprofi személyisége. Új dolgot is kaptam, melyre eddig nem annyira figyeltem, de most már fogok. Nekem az jött le, hogy profik vagytok abban, amit csináltok. Aki jelentkezik hozzátok, azt kapja, amit ígértek, mindezt remek stílusban, áttekinthető és rendszerezett módon. Nincs sallang és mellébeszélés, tudás van és értékteremtés.
Zsóka
olvasószerkesztő, marketing asszisztens
Vártam ezt a tanfolyamot és nem csalódtam, mert nagyon sokat tanultam. Legjobban az ellenőrzőlista tetszik, mert a megfelelő irányba fordítja és ott is tartja a gondolkodásunk irányát és a gyakorlati tevékenységünket. Rengeteg felesleges vakvágánytól kímél meg ez a tudás, köszönöm, hogy átadtad nekünk.​
Zsolt
hálózatépítő
Egy zseniális keretbe foglalást kaptam a szövegírás alapjairól. A tananyag összeszedett volt, logikusan volt felépítve és kiemelte azokat a sarokköveket, amiknek eddig nem szenteltem elég figyelmet. Információval, motivációval és inspirációval töltekezve folytatódott a napom. Annyi poszt ötletem született a saját szakmai Instagram oldalamra, mint korábban soha.
Dóri
dzövegíró
Szép sorban rendbe lett téve nálam minden, teljes megértéssel és lényegében egy egész fegyvertárral felszerelve engem a szövegírással kapcsolatban! Azt éreztem, ahogy haladtunk a képzésen, egyre jobban tisztul ez a terület. Nagyon komoly, amit összeraktál és tényleg egy olyan alapot és tudást adsz, amihez csak a kreativitásomat kell hozzáadnom. Sokkal magabiztosabban és sokkal tudatosabban tudom ezt a területet kreálni már!
Péter
angoltanár

A tanfolyam szintje

Nehézségi szint

Marketing ismeretek

kezdő, közepes

Tematika - miről fogunk tanulni?

1. lecke: Helyezzük kontextusba a szövegírást

Mit jelent a tartalommarketing és hogyan illeszd bele a marketing-stratégiádba?

2. lecke: 0. lépés – ezt tedd rendbe a fejedben

Mi az írás 0. lépése?

Mitő fog működni a kommunikáció a közösségi médián?

3. lecke: Mi kell egy jó íráshoz? – ellenőrző lista (1-2 pontok)

Egy ellenőrző listán megyünk végig, amit pdf formátumban rendelkezésedre bocsájtunk.

4. lecke: A releváns témaválasztás fontossága

Hogyan találj ütős témákat, amelyek valóban érdeklik az embereket?

5. lecke: Tudatossági szint jól belőve és tiszta üzenet

Hogyan használd a tudatossági szinteket, amikor írsz?

6. lecke: Adj jó címet!

Hogyan adj címet a cikkednek, posztodnak? Hiába írod meg a világ legjobb cikkét: ha nem jó a címe, nem fogják elolvasni.

7. lecke: Példák kielemzése, tanuljunk mások hibáiból

Internetről származó valós posztok kielemzése és kijavítása különböző témákban. 

8. lecke: A jó fogalmazás titkai, trükkjei – “wow” hatás

Storytelling – mit jelent ez a technika a gyakorlatban, és hogyan építsd be a marketingedbe?

Hogyan írd meg a szöveget, milyen legyen a struktúra, mikre kell figyelni?

Technikai kérdések megválaszolva: hova, mennyit posztoljak, milyen hosszú legyen, stb.

Tipikus baklövések – típushibák, amiket sokan elkövetnek. 

9. lecke: A jó képválasztás szabályai, írói stílus megtalálása

Hogyan dobj rá egy lapáttal az írásaidra ütős vizualitással?

Stílus – hogyan találd meg az írói stílusodat?

Előképzettség

Milyen előképzettség kell hozzá?

Átlag felhasználó

Közösségi média alapvető felhasználói ismeretek (átlag, magán felhasználóként már tudod használni legalább a Facebookot).

Turbózd fel a márkádat frappáns szövegekkel!

Ha jók a szövegeid, képes leszel egy kisebb hirdetési kerettel is felépíteni egy ütős márkát.

A tanfolyam formája: videós tanfolyam

Megjelenés időpontja: 2022. október 18. (kedd)

EARLY BIRD KEDVEZMÉNY OKTÓBER 5-IG

 A teljes ár 29 000 Ft helyett most 19 000 Ft 

Előfeltétel

Van-e előfeltétle a tanfolyamnak?

Előfeltétel

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető workshop.

Csapj
le
rá!

A hozzáféréseket a megjelenés napján azonnal megkapod.

A megjelenésig már csak ennyi idő:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Frappáns szövegírás videó tanfolyam

19 000 Ft Az ár az áfát tartalmazza
  • Otthonról kényelmesen
  • 9 lecke
  • Azonnal használható, gyakorlatias
  • Ellenőrző lista a tanfolyam mellé

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.

Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.

Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.

A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.

Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.

A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.

Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop

Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.

Stratégiaalkotó workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Frappáns szövegírás workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop

Részletes tájékoztató a workshopról itt.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0