Tananyagaim
ÉLŐ WEBINÁRIUM ZOOMON
Annyiszor hallottad már ezeket a szavakat: személyes márka, énmárka, personal brand.
De mit jelent valójában az énmárkaépítés?
Azt, hogy elkezdek random posztokat kitenni a közösségi médiára?
Biztosan nem.
Ennél picit messzebbről kell indítani a folyamatot.
Az internet rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy eljuss a célközönségedhez, és fogadni mernék, hogy Te a felét sem használod ki ezeknek.
Milyen felületek vannak? Kinek mire érdemes összpontosítania, miből mit lehet kihozni?
Ha marketingesként dolgozol, igazi kihívást jelent, hogy lépést tarts az összes felülettel és trenddel a digitális világban.
Ha cégvezető vagy, nem is várható el tőled, hogy képben legyél mindennel.
VIDEÓTANFOLYAM
A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.
Neked van már küldetésnyilatkozatod?
A LinkedIn zseniális lehetőséget nyújt a márkaépítésre és érdeklődők generálására, ennek ellenére nagyon kevesen értik még a benne rejlő potenciált.
A legfrissebb számok szerint Magyarországon több mint 1,1 millió felhasználója van ennek az üzleti közösségimédia-platformnak.
Tudd meg, hogy mit hozhatsz ki ebből a felületből!
ELŐADÁS ZOOMON
Miért a Pinterestet választottam?
Hol helyezd el a Pinterestet a marketingeszközök térképén?
A Pinterest számokban, a nagyvilágban és itthon.
Hogyan használják a felhasználók a Pinterestet?
A Pinterest egy „titkos fegyver”, mégis miért nem használják? Hogy lesz ebből marketingeszköz? Tévhitek tisztázása.
E-BOOK
Ebben az anyagban 30 öltetettel látunk el, hogy miről kommunikálj a közösségi médián. Komplett kommunikációs stratégiát kapsz!
Emlékezz rám
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
I accept the Terms of Service
Már van fiókod? Belépés