fbpx

Tananyagaim

DÍJMENTES TANFOLYAMOK
ÉS ANYAGOK​

HOGYAN ZAJLIK AZ ÉNMÁRKAÉPÍTÉS?

ÉLŐ WEBINÁRIUM ZOOMON

Annyiszor hallottad már ezeket a szavakat: személyes márka, énmárka, personal brand.

De mit jelent valójában az énmárkaépítés?

Azt, hogy elkezdek random posztokat kitenni a közösségi médiára?

Biztosan nem.

Ennél picit messzebbről kell indítani a folyamatot.

A MODERN MARKETINGES ESZKÖZTÁRA

ÉLŐ WEBINÁRIUM ZOOMON

Az internet rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy eljuss a célközönségedhez, és fogadni mernék, hogy Te a felét sem használod ki ezeknek.

Milyen felületek vannak? Kinek mire érdemes összpontosítania, miből mit lehet kihozni?

Ha marketingesként dolgozol, igazi kihívást jelent, hogy lépést tarts az összes felülettel és trenddel a digitális világban.

Ha cégvezető vagy, nem is várható el tőled, hogy képben legyél mindennel.

ÍGY FOGALMAZD MEG A VÁLLALKOZÁSOD KÜLDETÉSÉT

VIDEÓTANFOLYAM

A cég küldetésének megfogalmazása nemcsak marketing és branding szempontból fontos, hanem erre alapozzuk a stratégiai döntéseket is, ebből vezetjük le az üzleti tervet, a szervezeti struktúrát.

Neked van már küldetésnyilatkozatod?

KINEK ÉS MIRE JÓ A LINKEDIN MARKETING? – INGYENES ELŐADÁS​

VIDEÓTANFOLYAM

A LinkedIn zseniális lehetőséget nyújt a márkaépítésre és érdeklődők generálására, ennek ellenére nagyon kevesen értik még a benne rejlő potenciált.

A legfrissebb számok szerint Magyarországon több mint 1,1 millió felhasználója van ennek az üzleti közösségimédia-platformnak.

Tudd meg, hogy mit hozhatsz ki ebből a felületből!

KINEK ÉS MIRE JÓ A PINTEREST-MARKETING? – INGYENES ELŐADÁS

ELŐADÁS ZOOMON

Miért a Pinterestet választottam? 

Hol helyezd el a Pinterestet a marketingeszközök térképén?

A Pinterest számokban, a nagyvilágban és itthon.

Hogyan használják a felhasználók a Pinterestet? 

A Pinterest egy „titkos fegyver”, mégis miért nem használják? Hogy lesz ebből marketingeszköz? Tévhitek tisztázása. 

Tudd meg, hogy mit hozhatsz ki ebből a felületből!

30 KÖZÖSSÉGI MÉDIA POSZTÖTLET

E-BOOK

Ebben az anyagban 30 öltetettel látunk el, hogy miről kommunikálj a közösségi médián. Komplett kommunikációs stratégiát kapsz!

Kezdd el ma!

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0