Rólunk
Te vagy a brand
Egy történet a bátorságról
Az én történetem a bátorságról szól, és arról, hogy felvállaljuk azt, ami valójában bennünk van.
Sokáig nem mertem megmutatni magam és vállalni a gondolataimat. Éreztem, hogy lenne mit átadnom a világnak, mégis bántotta a szemem a reflektorfény. Rengeteget fektettem magamba, mert azt éreztem, soha nem leszek addig elégedett az életemmel, amíg ki nem teljesedek, abban a formában, ami az én vízióm a saját jövőmről.
Fokról fokra építettem fel a bátorságom és a kommunikációm is az online térben – ez sok embernek tetszett. Az mondták: ez más, nem a kivagyiságról szól, hanem látszik, hogy van valami, amit közvetíteni szeretnél. Egyre többen kerestek meg ismeretségi körből, hogy adjam meg a kellő kezdő löketet, inspirációt és tudást, mert valami hasonlót szeretnének ők is.
Rettegtem tőle
Eleinte hízelgőnek vettem egy ilyen kávémeghívást, később, amikor már nagyon rendszeres lett, elkezdett terhessé válni. Emlékszem, szinte hirtelen felindulásból kiírtam a közösségi médiára: ha tartanék egy workshopot arról, hogyan kell a személyes márkádat felépíteni a közösségi médián, eljönne-e rá bárki? Gondoltam, ezzel gátat szabok végre az elburjánzott potya tanácsadásoknak. Több mint 70-en írták válaszként, hogy „igen”.
Nem maradt más választásom, rettegve bár, de meghirdettem az első Te vagy a brand workshopot. Féltem ugyanis emberek előtt beszélni, remegett ilyenkor a hangom. De aznap a vágy, hogy átadjam a tudásom, mindent felülírt.





Tudtam, hogy ezzel akarok foglalkozni
A workshop után nagyon fáradt voltam testileg: a derekam majd beszakadt, az izmaim fájtak. De belül egyáltalán nem ezt éreztem, tele voltam energiával, fel voltam villanyozva, elsöprően jók voltak a visszajelzések az előadásról. Már tudtam, hogy én ezzel akarok foglalkozni.
Aznap felülkerekedtem a félelmeimen, és azzá váltam, aki mindig is lenni akartam: előadó, aki felvállalja a saját értékét és gondolatait, egy olyan vállalkozó, aki azt csinálja, amiben jó, és amit igazán szeret. Ez volt az első önálló workshopom, egyúttal pedig a Te vagy a brand kezdete.
Küldetésünk
Így ma a Te vagy a brand küldetése: inspirálni az embereket, hogy felvállalják magukat, és a márkájukon keresztül értéket teremtve kommunikáljanak, így kiteljesedjenek egy olyan hivatásért, egy olyan ügyért, küldetésért, amelyért érdemes minden nap felkelni.
Célunk a hiánypótló, korszerű és gyakorlatorientált marketingoktatásainkon és szolgáltatásainkon keresztül megadni a vállalkozók és marketingesek számára az ehhez szükséges tanításokat, eszközöket és motivációt, eközben pedig hitelesen mindig példát mutatni a saját brandünkkel is a márkaépítés terén. Megmutatni és megtanítani, hogy kellő szorgalommal és szakértelemmel igenis meg lehet csinálni!
Szolgáltatásaink
Workshopok
Workshopok személyes márkaépítés, közösségi média és online marketing témában.
Cégeknek
Miben tudunk a cégednek segíteni? Oktatás, tanácsadás, betanítás, kivitelezés.

Téged keresünk
Lehet, hogy pont Te hiányzol még a csapatból?