Kell egy terv!
Minden így indul.
Szeretnél egy csodálatos tortát sütni egy közeli hozzátartozód születésnapjára?
Nem rohansz a konyhába egyből, hanem előbb átgondolod ezeket:
De ha véletlenül egy lépést is elmulasztasz megtenni? Mi fog történni?
Kihagysz egy fontos hozzávalót? Rossz receptet választasz, amiben el vannak írva az arányok?
Ha valamelyik lépés kimarad, meglesz a torta?
Miért gondolod, hogy az online marketingben ez másképp lenne?
Annak is megvan a pontos receptje ugyanis.
Sok vállalkozás online marketingjébe láttam bele az elmúlt években.
Legtöbbször azt találtam, hogy semmiféle terv, stratégia nincs kidolgozva, megy a posztolgatás, a hirdetgetés, a cikkezgetés, a videózgatás, több-kevesebb sikerrel.
Sosem fogsz háromemeletes tortát sütni, amitől az egész család lélegzete eláll, ha nem tervezed meg a sütést!
Munkám során sokszor fordult elő, hogy cégeknél rendbe kellett tennem más marketingesek munkáját. Weboldalt építenek brandstratégia nélkül, posztolgatnak tartalomstratégia nélkül. Olyan online marketingcsatornákat használnak, amelyek az adott cégnek teljesen feleslegesek, és elmulasztják használni azokat a csatornákat, ahol viszont ott kellene lenni.
Tejesen mindegy, hogy milyen szintű a vállalkozásod, mielőtt elindulsz meghódítani a világot, vagyis a célközönséged, nem árt, ha van hozzá egy csataterved
Az elmúlt években volt szerencsém segíteni néhány kisvállalkozás beindításában, dolgoztam több milliárdos árbevételű cégeknek, de tartottam képzéseket személyes márkaépítés témában a legnagyobb vállalatok vezetőinek is. Sok iparágra és mindenféle cégre volt rálátásom.
Bár nekem a józan paraszti eszem azt mondja, “mielőtt bármibe belekezdesz, csinálj egy alapos tervet”, mégis számtalanszor kellett kijavítanom a cégek marketingtevékenységét, mert semmiféle koncepció nem volt a munkájuk mögött.
Ne kezdjünk addig bármiféle operatív online marketing tevékenységbe, amíg nem dolgoztuk ki és terveztük meg, hogy merre is szeretnénk menni! Esztelen posztolgatás, rossz csatornák kiválasztása, a következetesség és a kohézió hiánya – sok esetben ezt látom. Azért hoztam létre ezt a képzést, hogy alapjaiban tegyük rendbe a brand- és marketingtevékenységedet.
Hiszek benne, hogy erős várat csak biztos alapokra lehet építeni.
Kidolgoztam egy olyan tanfolyamot, amely során végigviszlek azokon a lepéseken, eldöntendő kérdéseken, amelyek alapján össze tudod rakni a saját vállalkozásod brand- és marketingstratégiáját.
Olyan gyakorlatiasan magyarázom ezt el, hogy bárki megérti. Nem szükséges, hogy marketinges háttered legyen hozzá.
Lépésről lépésre vezetlek végig a gyakorlatokon, végig veled leszek a folyamat alatt.
Személyes márkáknak
Induló vállalkozóknak
Olyan cégeknek, amelyek nem elégedettek a jelenlegi marketingjükkel, mert nem érzik, hogy lenne mögötte koncepció.
Kisebb cégeknek és azok marketingesének
Online networkereknek
Azoknak, akik gondolkodnak rajta, hogy online vállalkozást indítsanak, de előbb szeretnék felmérni, mivel jár ennek a marketingje.
Olyan ügyvezetőknek, akik szeretnék megérteni a marketingtevékenységek alapjait, hogy azután jobban tudják a marketingcsapatot irányítani.
A tanfolyam szintje
Marketing ismeretek
Előképzettség
Átlag felhasználó
Ne indulj úgy meghódítani a világot, hogy nem rendelkezel egy tervvel.
Nagyon sok kudarcot és vakvágányt spórolsz meg azzal, ha biztos alapokra építed a marketingedet és a brandedet. És a biztos alap ott kezdődik, hogy rendelkezel egy tervvel.
Időpont:
2022. szeptember 16. (péntek)
15:00-18:30 (egy szünettel)
A rendezvény helyszíne: online élő (Zoom)
Ez a tanfolyam része a kreatív, tervezős nyár kampánynak, ami azt jelenti, hogy 40%-os kedvezmény biztosítunk rá. Megkapod a júliusi előadás felvételét, amit azonnal megnézhetsz és helyet biztosítunk a szeptemberi rendezvényre is, ha az interaktív előadáson szeretnél részt venni. Használd a SUMMER22 kuponkódot és az árból 40% levonódik.
A felvételt megkapod
Ha bármi közbejönne, vagy szeretnéd újranézni az anyagot, a webinárium felvételről még 60 napig elérhető lesz.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “STRATÉGIAALKOTÓ WORKSHOP” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
„Stratégiaalkotó workshop” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 4 óra
A képzés kezdési időpontja: 2022. szeptember 16.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. szeptember 16.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Kidolgoztunk egy olyan tanfolyamot, amely során végig viszünk azokon a lepéseken, eldöntendő kérdéseken, amelyek alapján össze tudod rakni a saját vállalkozásod brand- és marketingstratégiáját. Olyan gyakorlatiasan magyarázzuk ezt el, hogy bárki megérti. Nem szükséges, hogy marketinges háttered legyen hozzá. Lépésről lépésre vezetünk végig a gyakorlatokon, végig veled leszünk a folyamat alatt.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 29.000, – Ft , élő rendezvény estén 39.000, – Ft
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Te vagy a brand – személyes márkaépítés a közösségi médián workshop
Részletes tájékoztató a Te vagy a brand workshopról itt.
Stratégiaalkotó workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Frappáns szövegírás workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Személyes márkaépítés a LinkedInen workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Vizuális márkaépítés az Instagramon workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Facebook oldal-, és hirdetéskezelés a nulláról workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Hozz ki többet a Facebook hirdetéseidből workshop
Részletes tájékoztató a workshopról itt.
Blog, ami vonzza az ügyfeleket workshop
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
Már van fiókod? Belépés