Az egyik legnagyobb kihívás azok számára, akik az online térben építenek márkát, hogy a különböző felületek megkövetelik tőlünk a rendszeres, közben pedig kreatív és érdekes tartalmat.
Az embernek ott a vállalkozása, amit irányítania kell, és a tartalomkészítésre sokszor már nem marad idő, energia és kreativitás – pedig marketing nélkül nem lesznek ügyfelek.
Ha marketingesként dolgozol egy cégnél, akkor pedig az a kihívás, hogy több platformon átívelően színvonalas és rendszeres kommunikációt tarts fenn, miközben érdekes és vizuálisan igényes vagy.
Szabadúszó közösségimédia-menedzserként pedig nagyon fontos, hogy hatékonnyá tedd a folyamataidat, hogy párhuzamosan több cég kommunikációját is el tudd látni.
Erre a megoldás, ha van egy tudatos tartalomstratégiád, így hetekre előre elkészíthető és kivitelezhető a tartalom, ezáltal időd és energiád szabadul fel és más fontos dolgokra tudsz koncentrálni.
Ahhoz, hogy legyen egy tartalomstratégiád, először ismerned kell annak a szabályait, hogy milyen típusú tartalmakat érdemes közzétenni, amelyek működnek, és ügyfeleket, vásárlókat generálnak a számodra.
Azután pedig, hogy ezeket hogyan lehet jól rendszerbe illeszteni, tervezni és kivitelezni.
Majd, hogy melyik ponton és hogyan tudsz segítséget bevonni, illetve a cégen belül megszervezni a tartalomkészítést, hogy ne minden a te nyakadban legyen.
Ezeket fogjuk megtanulni a Tartalomstratégia – tudatos tervezés és hatékony kivitelezés workshopon
Mi az 6 témakör, amelyről minden vállalkozásnak beszélnie kell? Miért pont ezek azok – kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztva.
Hogyan kell tartalomstratégiát összeállítani?
Hogyan érdemes megszervezni a tartalomkészítés vizuális részét?
Hogyan érdemes megszervezni a videós tartalomkészítést?
Hogyan kell kialakítani egy tartalomnaptárat?
Hogyan lehet hatékonyan előregyártani és sorozatgyártani a tartalmat?
Hogyan lehet kiszervezni a folyamataid különböző elemeit?
Hogyan lehet tartalmat újrahasznosítani a különböző platformokon?
Milyen weboldalak lehetnek a segítségünkre a szervezésben?
Milyen trükkök, praktikák vannak, amelyeket kitapasztaltunk, és időt, energiát spórolhatsz meg velük?
Valós példák jól megszervezett tartalomstratégiára. Láthatod, hogyan működik élesben egy ilyen rendszer.
Erre az egyetlen megoldás: ha van egy tartalomstratégiánk. Ebből le tudjuk vezetni a tartalomnaptárat, majd meg kell szervezni a vizuális anyagok előállítását, és ezután kialakítható egy rendszer, ahova már bevonható segítség is. Így hetekre előre meg van oldva a vállalkozásaim kommunikációja.
Ezeket a jól bevált és kikísérletezett módszereket fogom neked megtanítani, amelyeket én is az egy évtizedes tapasztalataim alapján, ezen időszak során építettem ki. Órákat, ha nem napokat fogsz megspórolni, ha megtanulod rendszerbe foglalni a kommunikációdat.
Gyakran tanácsolom a cégeknek, hogy tanulják meg, hogyan kell házon belül rendszeres és jó minőségű tartalmat létrehozni, mert ez hosszú távon sokkal hatékonyabb és kifizetődőbb a számukra.
Ha van egy kidolgozott folyamatod, akkor pontosan tudod, milyen típusú posztokat kell kitenned és milyen gyakran. Ha van egy rendszered arra, hogy ezeket a posztokat előre elkészítsd, akkor el fog tűnni a napi szintű stressz a marketingedből.
Ezután a részfolyamatok cégben belül, vagy cégen kívüli alvállalkozó bevonásával hatékonyan kivitelezhetőek.
Illetve, ha megvan a minőségi, informatív és rendszeres tartalom, akkor már felállítható egy hatékony hirdetési stratégia is.
Személyes márkaépítőknek
Marketingeseknek
Szabadúszóknak
Online networkereknek
Üzleti influenszereknek
Influenszereknek
Cégeknek, ha rá szeretnének erősíteni az online jelenlétükre
Cégeknek, ha hatékonnyá szeretnék tenni az online tartalomgyártásukat
Induló vállalkozásoknak
A tanfolyam ára: 29 000 Ft
Maximum létszám: 30 fő
Helyszín:
Online élő előadás, Zoom
Időpont: 2022. szeptember 20. (kedd) 17:00 – 19:00
Jelentkezz, mielőtt elfogynak a helyek!
Ez a tanfolyam része a kreatív, tervezős nyár kampánynak, ami azt jelenti, hogy 40%-os kedvezmény biztosítunk rá. Megkapod a júliusi előadás felvételét, amit azonnal megnézhetsz és helyet biztosítunk a szeptemberi rendezvényre is, ha az interaktív előadáson szeretnél részt venni. Használd a SUMMER22 kuponkódot és az árból 40% levonódik.
Az eseményt Zoomon keresztül tartjuk, nem felvételről, mert így az előadó hónapról hónapra frissíteni tudja az előadását, és mindig a legfrissebb tudást adja át neked. Az előadásról felvétel készül, amely 60 napig elérhető.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “Tartalomstratégia – tudatos tervezés és hatékony kivitelezés” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
Tartalomstratégia – tudatos tervezés és hatékony kivitelezés workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 2 óra
A képzés kezdési időpontja: 2022. szeptember 20.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. szeptember 20.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Mi az 6 témakör, amelyről minden vállalkozásnak beszélnie kell. Miért pont ezekről – kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztva.
Hogyan kell tartalomstratégiát összeállítani?
Hogyan érdemes megszervezni a tartalomkészítés vizuális részét?
Hogyan érdemes megszervezni a videós tartalomkészítést?
Hogyan kell kialakítani egy tartalomnaptárat?
Hogyan lehet hatékonyan előregyártani és sorozatgyártani a tartalmat?
Hogyan lehet kiszervezni a folyamataid különböző elemeit?
Hogyan lehet tartalmat újrahasznosítani a különböző platformokon?
Milyen weboldalak lehetnek a segítségünkre a szervezésben?
Milyen trükkök, praktikák vannak, amiket kitapasztaltunk, és időt és energiát spórolhatsz meg velük.
Valós példák jól megszervezett tartalomstratégiára. Láthatod, hogyan működik élesben egy ilyen rendszer.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: a képzési díj összege online részvétel esetén 29.000 Ft.
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!
Még nincsen fiókod? Regisztrálj most
Már van fiókod? Belépés