fbpx

Tananyagaim

Tartalomstratégia – megoldás az ötlet- és időhiányra

online workshop

Az egyik legnagyobb kihívás azok számára, akik az online térben építenek márkát, hogy a különböző felületek megkövetelik tőlünk a rendszeres, közben pedig kreatív és érdekes tartalmat.

Az embernek ott a vállalkozása, amit irányítania kell, és a tartalomkészítésre sokszor már nem marad idő, energia és kreativitás – pedig marketing nélkül nem lesznek ügyfelek.

Ha marketingesként dolgozol egy cégnél, akkor pedig az a kihívás, hogy több platformon átívelően színvonalas és rendszeres kommunikációt tarts fenn, miközben érdekes és vizuálisan igényes vagy.

Szabadúszó közösségimédia-menedzserként pedig nagyon fontos, hogy hatékonnyá tedd a folyamataidat, hogy párhuzamosan több cég kommunikációját is el tudd látni.

Erre a megoldás, ha van egy tudatos tartalomstratégiád, így hetekre előre elkészíthető és kivitelezhető a tartalom, ezáltal időd és energiád szabadul fel és más fontos dolgokra tudsz koncentrálni.

Ahhoz, hogy legyen egy tartalomstratégiád, először ismerned kell annak a szabályait, hogy milyen típusú tartalmakat érdemes közzétenni, amelyek működnek, és ügyfeleket, vásárlókat generálnak a számodra.

Azután pedig, hogy ezeket hogyan lehet jól rendszerbe illeszteni, tervezni és kivitelezni.

Majd, hogy melyik ponton és hogyan tudsz segítséget bevonni, illetve a cégen belül megszervezni a tartalomkészítést, hogy ne minden a te nyakadban legyen.

Ezeket fogjuk megtanulni a Tartalomstratégia – megoldás az ötlet- és időhiányra workshopon

A workshop végére

TARTALOMSTRATÉGIA – TUDATOS TERVEZÉS ÉS HATÉKONY KIVITELEZÉS WORKSHOP ​
  • Tudni fogod, mi a kommunikáció 6 pillére, és hogyan kell ezek alapján összeállítani egy tartalomstratégiát.
  • Megtanulod, hogyan szervezd meg hatékonyan a posztok tartalmi és vizuális részét.
  • Megérted, hogyan tudsz egy tartalomnaptárat összeállítani, és a posztokat hetekre előre tervezhetővé tenni.
  • Megtanulod, hogyan lehet a folyamatokat kiszervezni.

Miről lesz szó ezen a workshopon? – Tematika

Mi az 6 témakör, amelyről minden vállalkozásnak beszélnie kell? Miért pont ezek azok – kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztva.

Hogyan kell tartalomstratégiát összeállítani?

Hogyan érdemes megszervezni a tartalomkészítés vizuális részét?

Hogyan érdemes megszervezni a videós tartalomkészítést?

Hogyan kell kialakítani egy tartalomnaptárat?

Hogyan lehet hatékonyan előregyártani és sorozatgyártani a tartalmat?

Hogyan lehet kiszervezni a folyamataid különböző elemeit?

Hogyan lehet tartalmat újrahasznosítani a különböző platformokon?

Milyen weboldalak lehetnek a segítségünkre a szervezésben?

Milyen trükkök, praktikák vannak, amelyeket kitapasztaltunk, és időt, energiát spórolhatsz meg velük?

Valós példák jól megszervezett tartalomstratégiára. Láthatod, hogyan működik élesben egy ilyen rendszer.

Ki lesz az oktatód?

Csábi Boróka vagyok, a Te vagy a brand alapítója, több mint 10 éve készítek saját részre és cégeknek tartalmat a közösségi médiára. Számomra a legnagyobb kihívás mindig az, hogyan találjam meg az időt erre a feladatra, hogyan maradjak mindig kreatív és érdekes, és hogyan legyen rendszeres a kommunikációm.

Erre az egyetlen megoldás: ha van egy tartalomstratégiánk. Ebből le tudjuk vezetni a tartalomnaptárat, majd meg kell szervezni a vizuális anyagok előállítását, és ezután kialakítható egy rendszer, ahova már bevonható segítség is. Így hetekre előre meg van oldva a vállalkozásaim kommunikációja.

Ezeket a jól bevált és kikísérletezett módszereket fogom neked megtanítani, amelyeket én is az egy évtizedes tapasztalataim alapján, ezen időszak során építettem ki. Órákat, ha nem napokat fogsz megspórolni, ha megtanulod rendszerbe foglalni a kommunikációdat.

 

Előbb tanuld meg, majd ki is szervezheted

Gyakran tanácsolom a cégeknek, hogy tanulják meg, hogyan kell házon belül rendszeres és jó minőségű tartalmat létrehozni, mert ez hosszú távon sokkal hatékonyabb és kifizetődőbb a számukra. 

Ha van egy kidolgozott folyamatod, akkor pontosan tudod, milyen típusú posztokat kell kitenned és milyen gyakran. Ha van egy rendszered arra, hogy ezeket a posztokat előre elkészítsd, akkor el fog tűnni a napi szintű stressz a marketingedből. 

Ezután a részfolyamatok cégben belül, vagy cégen kívüli alvállalkozó bevonásával hatékonyan kivitelezhetőek.

Illetve, ha megvan a minőségi, informatív és rendszeres tartalom, akkor már felállítható egy hatékony hirdetési stratégia is.

Mit mondanak,

akik már elvégezték...

Kinek szól ez a képzés?

Személyes márkaépítőknek

Marketingeseknek 

Szabadúszóknak

Online networkereknek

Üzleti influenszereknek

Influenszereknek

Cégeknek, ha rá szeretnének erősíteni az online jelenlétükre

Cégeknek, ha hatékonnyá szeretnék tenni az online tartalomgyártásukat

Induló vállalkozásoknak

Tartalomstratégia – MEGOLDÁS AZ ÖTLET- ÉS IDŐHIÁNYRA

A tanfolyam formája: videós tanfolyam

Megjelenés időpontja: 2022. december 29. (csütörtök)

Tartalomstratégia – MEGOLDÁS AZ ÖTLET- ÉS IDŐHIÁNYRA

Az eseményt Zoomon keresztül tartjuk, nem felvételről, mert így az előadó hónapról hónapra frissíteni tudja az előadását, és mindig a legfrissebb tudást adja át neked. Az előadásról felvétel készül, amely 60 napig elérhető. 

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Tartalomstratégia workshop

34 000 Ft Az ár az áfát tartalmazza
  • A felvétel 60 napig elérhető
  • Mindig naprakész, korszerű tudás
  • Kérdezhetsz az előadótól
  • Kiscsoportos, interaktív, élő képzés

Gyakran ismételt kérdések

Te vagy a brand

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “Tartalomstratégia – tudatos tervezés és hatékony kivitelezés” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ

Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.

Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.

 

Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/008763

A képzés megnevezése:

Tartalomstratégia – tudatos tervezés és hatékony kivitelezés workshop

A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.

A képzés óraszáma: 2 óra

A képzés kezdési időpontja: 2022. november 15.

A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2022. december 29.

A képzés ütemezése:

A workshop tematikája:

Mi az 6 témakör, amelyről minden vállalkozásnak beszélnie kell. Miért pont ezekről – kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztva.

Hogyan kell tartalomstratégiát összeállítani?

Hogyan érdemes megszervezni a tartalomkészítés vizuális részét?

Hogyan érdemes megszervezni a videós tartalomkészítést?

Hogyan kell kialakítani egy tartalomnaptárat?

Hogyan lehet hatékonyan előregyártani és sorozatgyártani a tartalmat?

Hogyan lehet kiszervezni a folyamataid különböző elemeit?

Hogyan lehet tartalmat újrahasznosítani a különböző platformokon?

Milyen weboldalak lehetnek a segítségünkre a szervezésben?

Milyen trükkök, praktikák vannak, amiket kitapasztaltunk, és időt és energiát spórolhatsz meg velük.

Valós példák jól megszervezett tartalomstratégiára. Láthatod, hogyan működik élesben egy ilyen rendszer.

A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:

Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből

A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs

A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs

A képzés költsége: a képzési díj összege online részvétel esetén 29.000 Ft.       

Esedékes: a képzés időpontjáig

Fizetés módja: banki átutalás

A képzéshez nyújtott támogatás összege:

Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft

A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft

Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíj.

  1. Kattints a Jelentkezem gombra!
  2. Válaszd ki, milyen és hány jegyet szeretnél!
  3. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal!

Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.

Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta. 

A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

  1. Véglegesítsd a rendelésed!

Adataidat menti a rendszer.

  1. E-mailben kapsz egy utalásos számlát.

Utald át az összeget. 

Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.

  1. E-mailben kapsz egy értesítést arról, ha az utalásod megérkezett, és a jelentkezésedet véglegesítettük. 

Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.

Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.

Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.

Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.

A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.

A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.

A felvétel a következő naptól számítva 60 napig lesz visszanézhető.

Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 20 napig visszanézheti azt.

Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 60 napig visszanézheti azt.

A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.

Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.

A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!

 

Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!

A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.

Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.

Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.

Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Erről itt tudsz tájékozódni.

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre! Örömmel válaszolunk!

 

Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0