
TikTok kezdő
előadás zoomon
előadás zoomon
Miért hoztuk létre ezt a tanfolyamot?
Mert a TikTok létjogosultságát a márkaépítésben tagadni már nem lehet – vagy legalábbis nem érdemes.
Sokan gondoljátok erről a közösségi felületről, hogy a gyerekek bugyuta táncikálásának és tátogásának platformja, de ezen a szinten már rég túlnőtte magát. Ma már a legkülönfélébb területekről találhatók meg rajta influenszerek és márkák: gasztrooldalak, éttermek, hotelek, pénzügyi tanácsadók, szervezetfejlesztők, üzleti témák, coachok, marketingesek, a divat és a szépségápolás képviselői, online networkerek, mikrovállalkozások, és a lista majdnem végtelen.
Való igaz, hogy a TikTok közönsége fiatalabb, mint más platformoké, és itt főleg a 25 év alatti korosztály van túlsúlyban, de a számok azt mutatják, hogy a 30-40 pluszosok is egyre gyakrabban látogatják a felületet. A szülők ugyanis a gyerekeiken keresztül ismerik meg, és tanulják meg használni a TikTok alkalmazást.
Legyél személyes márka, marketinges, mikrovállalkozó, nagyvállalat vagy közepes méretű cég, eljött az idő, hogy ennek a platformnak is megtanuld a marketingcélú használatát.
Ez egy kezdő szintű tanfolyam, azoknak ajánljuk, akik most ismerkednek a felülettel, vagy még ügyetlennek érzik magukat vele.
Mivel most a platform korai szakaszában vagyunk, és még nem jelentek meg rajta nagy számban a hirdetők, az organikus elérések elképesztően magasak. Nem ritka, hogy amikor valaki elkezd itt építkezni, pár hónap alatt több tízezres követőtáborra tesz szert.
A másik előnye ugyancsak a korai szakaszából adódik. Kevés márka van még itt fent, amelyik jól használná a platformot. Ezért te lehetsz az iparágadban az első olyan tiktokerek egyike, akik itt követőbázist építenek fel. Mire a konkurenciád pár hónap vagy év múlva észbe kap, te már behozhatatlan előnyre teszel szert.
"
Stribl Rebeka
5 éve kezdtem el videókat gyártani a közösségi médiára. Akkor még csak a YouTube, a Facebook és az Instagram világa ragadott magával. Az első videómat YouTube-on tettem közzé. A mai napig emlékszem, hogy vagy egy hétig tartott, amíg felvettem azt a 3 perces videót. Sokat küszködtem vele, hogy hol legyen a telefon, milyen fényviszonyok legyenek, a hangról nem is beszélve.
2 évvel ezelőtt berobbant a TikTok az életembe. Először azt hittem, ez egy táncikálós platform, majd ahogy elkezdtem használni, rájöttem, hogy sokkal több annál. Elkezdtem kitapasztalni a TikTok folyamatosan bővülő profi funkcióit, és a vállalkozásomat is bele tudtam csempészni a videóimba. Sorra jöttek a megkeresések. Kb. fél év alatt több mint 10.000 követőm lett. És ez a szám azóta is folyamatosan nő.
Szerintem a legfontosabb az, hogy értéket adjunk át ezeken a rövid videókon keresztül. Mivel tényleg nincs sok időnk, ezt jól kell csinálni! Ez a tanfolyam pedig éppen erről szól! Ezt a tanfolyamot azért hoztam létre, hogy minél többen értsék a „TikTokozás” művészetét, és el tudjanak indulni ezen az úton.
A képzés főként kezdőknek való, akiknek még csak most van a fejükben, hogy TikTokozni kellene, vagy akik már fenn vannak, de nem igazán jutnak egyről a kettőre. 1000 követő alatt javaslom!
Végezd el, és értsd meg a benne lévő alapokat, hogy te is magabiztosan tudj tartalmat gyártani a TikTokra!
Kinek ajánlott ez a platform?
A Tiktok demográfiája és egyedi algoritmusának működési elvei – ezek bemutatása.
Mik az erősségeid? Mit szeretnél képviselni a TikTokon?
A zenék és trendek fontossága a TikTokon – hogyan épül erre az egész platform?
Alapok: hogyan hozz létre egy ütős profilt?
A profilkép kiválasztása, és mi kerüljön bemutatkozó részhez.
Hogyan lehet összekötni a TikTokot más felületekkel?
Hogyan kell a hashtageket használni a platformon?
A TikTok fő funkciói:
Átnézzük a főoldal menüpontjait.
Mire van szükség egy jó videóhoz?
Milyen hosszú legyen a videó?
Melyiket mikor érdemes használni: kamera, sztori, sablon vagy élő?
Mi az a K és V funkció, és hogyan lehet jól használni?
3 szempont, amit mindenképpen figyelembe kell venned a videókészítésnél.
A videók fajtái. Megtanuljuk, milyen típusú videós tartalmak léteznek a platformon.
Videós példák. Inspirálódj, hogy rájöjj, nálad melyik lenne a legjobb irány.
Hogyan legyél a márkáddal komoly, de egyben platform-hű is?
Arra is fogunk valós példákat hozni, hogy egy „bugyutábbnak” tűnő trendet miként lehet a saját piacunkra fordítva professzionálisan megjeleníteni.
Minden olyan TikTokkal kapcsolatos információn végigmegyünk, amelyeket egy kezdő TikTok-marketingesnek tudnia kell.
TikTok videókészítési műhely: hogyan kell külső videót feltölteni? Az alkalmazáson belüli videófelvétel funkció teljes használata. Hogyan kell zenét kiválasztani? Hogy működik a felolvasás- és szövegfunkció? Hogyan vágd a videódat a dinamikus tartalom érdekében?
Kitérünk a zöld háttér és az egyéb filterek használatára is.
A videókészítés összes lépését végigvesszük. Különös figyelmet fordítunk a különböző szöveges funkciók használatára. A cél, hogy az oktatás után a szerkesztő minden funkcióját magabiztosan használd.
A tanfolyam végére, ha velem együtt csinálod a lépéseket, el fog készülni az első videód!
Tegyük közzé az első videódat!
Időpont: 2023. április 26. (szerda)
15:00–18:30 (félidőben egy szünettel)
Az előadás helyszíne: online előadás Zoomon
Ha nem egy 100%-ban gyakorlatias, alkalmazható és érthető tanfolyamot kapsz, 30 napig visszatérítjük a teljes vételárat, és az előadótól 1 óra ingyenes marketing-tanácsadást is kapsz.
KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ A “TIKTOK KEZDŐ” ELNEVEZÉSŰ WORKSHOPHOZ
Az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztatót itt tudod elolvasni. A képzésen résztvevő és a felnőttképző között létrejövő szerződés egyben felnőttképzési szerződésnek is minősül.
Az adatok továbbításának megtiltásáról szóló Tájékoztatót itt tudod elolvasni.
A felnőttképző nyilvántartási számunk: B/2020/008763
A képzés megnevezése:
„TikTok kezdő” – online workshop
A képzés helyszíne: A képzés online kerül megtartásra.
A képzés óraszáma: 3,5 óra
A képzés kezdési időpontja: 2023. április 26.
A képzés befejezésének tervezett időpontja: 2023. április 26.
A képzés ütemezése:
A workshop tematikája:
Olyan vállalkozók, marketingesek, márkaépítők számára hoztuk létre a „TikTok kezdő” tanfolyamot, akik most imsrkednek a TikTok közösségi oldallal, esetleg ügyetlennek érzik magukat vele. Megmutatjuk, a TikTok működésének alapjait, a felület kezelését, hogy hogyan készíts el és tölts fel egy videót, valamint az alkalmazás marketingcélú felhasználását.
A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum megnevezése:
Tanúsítvány – a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszeréből
A képzés során nyújtott teljesítmény ellenőrzésének, értékelésének módja, a vizsgára bocsátás feltételei: nincs
A megengedett hiányzás mértéke és ennek túllépése esetén a Képzésben Résztvevőt érintő következmények: nincs
A képzés költsége: A képzési díj összege: online részvétel esetén 39.000, – Ft.
Esedékes: a képzés időpontjáig
Fizetés módja: banki átutalás
A képzéshez nyújtott támogatás összege:
Költségvetési forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
Európai Uniós forrásból származó támogatás összege: 0 Ft
A képzés keretében nyújtott ösztöndíj mértéke: 0 Ft
Az ösztöndíj folyósításának feltételei: nincs ösztöndíjhog
Bármilyen technikai nehézségbe ütközöl ügyfélszolgálatunk azonnal a rendelkezésedre áll a megrendeles@tevagyabrand.hu e-mail címen.
Minden egyes tanfolyamunkat úgy fejlesztettük ki, hogy önmagukban, modulszerűen is megállják a helyüket. Azaz, nem előfeltétele egyik tanfolyamnak sem, hogy elvégezz előtte egy másikat, mert mindegyik önmagában is egy teljesen érthető anyagot tartalmaz. Tehát, ha te marketinges, vállalkozó vagy szabadúszó vagy, és már tudod, hogy pontosan mit akarsz megtanulni, akkor bármelyik tanfolyamot kiválaszthatod, és tetszőleges sorrendben elvégezheted. Majdnem minden tanfolyamunk létezik online és élő rendezvény formában is.
Most van lehetőséged megadni a kuponkódodat, ha rendelkezel ilyennel.
Egyszerű és értelemszerű az űrlap, egy perc alatt végig tudsz menni rajta.
A számla generálása automatikus, az általad megadott számlázási adatok alapján történik. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.
Adataidat menti a rendszer.
Utald át az összeget.
Amint a befizetésed megérkezik, a jelentkezésed attól kezdve érvényes a képzésre.
Az online workshop (webinárium) esetében a workshop előtt pár nappal kapod meg a hozzáféréseket. Ehhez a Zoom webinárium rendszerét használjuk.
Élő, személyes workshop esetében ugyancsak a workshop előtt pár nappal kapsz egy emlékeztető levelet az általános tudnivalókkal (parkolás, dresszkód, éttermek a közelben stb.) kapcsolatban.
Ha nem találsz tőlünk levelet, lehetséges, hogy az e-mail a spam mappába került. Sajnos ez néha előfordul. Ha ott sem találod, mindenképp írj nekünk a megrendeles[kukac]tevagyabrand.hu címre, és azonnal utánanézünk, mi lehet a probléma.
Minden tanfolyam leírásában feltüntettük, kinek szól az adott tanfolyam, és pontosan mit tartalmaz a tananyag.
Tapasztalatunk szerint előszeretettel járnak a tanfolyamainkra marketingesek, vállalkozók, szabadúszók, MLM rendszerek tagjai, értékesítők, de nem ritka, hogy könyvelők, pénzügyesek és ügyvédek is megfordulnak nálunk. Sokszor keresnek meg minket karrierváltók is, akik jó pár évet vagy évtizedet töltöttek el nagyvállalatnál, most pedig önálló vállalkozásba vágják a fejszéjüket.
A Te vagy a brand tanfolyamra már sokan mondták azt, hogy emberileg is nagyon sokat tanultak belőle. Lassan ugyanis már tényleg az alapvető műveltség része, hogy az ember megértse a közösségi média világát és azt, hogyan tudja rajta „eladni” magát.
Volt, aki azért jött el a Te vagy a brand tanfolyamra, mert új világszemléletet szeretett volna elsajátítani azáltal, hogy megismeri az ezekben a modern eszközökben rejlő lehetőségeket.
A tanfolyamainkkal abszolút az üzleti életet szeretnénk kiszolgálni, nem az infantilis, magamutogató vagy narcisztikus kommunikációt, hanem az értékteremtés fontosságát, a közösségi média üzleti célokra való felhasználását oktatjuk.
Tanfolyamainkon nagyon szívesen látjuk az online világgal ismerkedőket. A weboldalunkon minden tanfolyam mellett jelöltük a nehézségi fokokat. Egészen a kezdő szinttől a haladó szintig.
Webináriumi részvételhez internetkapcsolatra és számítógépre/laptopra/tabletre vagy telefonra van szüksége a résztvevőknek.
A webináriumon a résztvevőknek nincs szükségük se mikrofonra, se kamerára. A résztvevők írásban tehetik fel kérdéseiket, oszthatják meg válaszaikat, a Zoom felületén keresztül a webinárium rendszert használjuk.
A webináriumok felvételeit egy linken keresztül lehet visszanézni, amit a délelőtti workshopok esetében, pár órával a tanfolyam után küldünk ki. A délutáni workshopok felvételét legkésőbb másnap délelőtt elküldjük a résztvevőknek, e-mailben.
A felvétel a következő naptól számítva 90 napig lesz visszanézhető.
Természetesen. A felvételek minden esetben kiküldésre kerülnek, így aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
Aki az élő webináriumról bármilyen okból kifolyólag lemaradt, 90 napig visszanézheti azt.
A délelőtti workshopok felvételét még aznap, pár órával a webinárium után elküldjük e-mailben. A délutáni workshopok visszanézhető anyagát, pedig legkésőbb másnap délelőtt megkapják a résztvevők.
Sok kísérletezgetés után a Zoom rendszerét találtuk a legalkalmasabbnak és legkönnyebben kezelhetőnek. Nagyon fontos, hogy a befizetésed beérkezzen a számlára, hiszen a jelentkezésed ekkor válik véglegessé.
A webinárium előtt pár nappal kapsz egy linket, amin keresztül regisztrálnod kell. Miután regisztráltál a Zoomba, megkapod az egyedi linkedet és a jelszót a belépéshez. Ezt ne add ki másnak!
Mindenkit fel szoktunk hívni a webinárium előtt, aki nem regisztrált még, hogy segítsünk. Soha nem fordult még elő nálunk, hogy ne gondoskodtunk volna arról, hogy valaki hozzáférést kapjon. Segítünk telefonon, ha technikai gondjaid akadnak. Külön személyzetünk van erre a feladatra, számíthatsz ránk!
A tanfolyamokhoz nem kell előképzettség. A legtöbb teljesen alapszíntű. Viszont alapvető számítógépes ismeretek kellenek. Illetve az, hogy már legalább felhasználóként ismerd egy kicsit a közösségi médiát. Legalább legyen egy saját Facebook profilod, amit mint magánszemély már használsz, és nagyjából tudod, hogy működik. Ha legalább a Facebookot ismered, akkor könnyen meg fogod érteni a LinkedInt vagy az Instagramot is, mert azért ezek a felületek nagyon sok mindenben hasonlóak.
Ha már felhasználóként fent vagy ezeken a felületeken, akkor sokkal könnyebben meg fogod érteni az anyagot. Ha még magánfelhasználóként sem használod őket, akkor is érthető lesz, de nagyon tömény.
Azt ajánljuk, ha komolyan gondolod, hogy megtanuld ezeket az eszközöket, akkor előbb próbáld ki őket mint felhasználó.
Igen, mindig tudsz nekünk írni. És ha úgy alakul, fel is hívunk. A képzések végén mindig van kérdezz-felelek rész is. De ha írsz nekünk e-mailt, mindig válaszolunk és segítünk.
Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a marketinges vagy az értékesítő csapatnak adjuk le a kért anyagot.